Hallo Allemaal, Ik ben sinds gisteren nieuw, maar ik zie nu dat ik me ook hier kan voorstellen. Dit is zo'n groot forum, ik was nog een beetje de weg kwijt. Ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend en 2 katten. Enige weken geleden heb ik na 24 weken zwangerschap mijn kindje Sterre verloren. Het uitgebreide verhaal staat inmiddels hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 802#939802 Ik heb nog geen cyclus, maar zodra ik die heb ga ik proberen weer zwanger te worden. Niet om Sterre te vervangen, juist niet. Ik heb nu én verdriet om Sterre én nog steeds een kinderwens. Ik hoop dat mijn verdriet om Sterre meer zuiver kan zijn als ik zwanger ben van een ander kindje. Toch zal ik pas gerust zijn als ik een gezond kindje in mijn armen houd.
Welkom! En heel veel sterkte! Het ergste wat een moeder kan overkomen.. Ik hoop dat je geluk snel komt Kus dreams
Welkom meid! Veel sterkte met het verlies van Sterre! En veel succes met het opnieuw zwanger worden! Liefs Kiss
Welkom.... heel veel sterkte met het verwerken van het grote verlies. Ik hoop voor je dat je wens vlug in vervulling zal gaan en dat alles dan goed verloopt!
Hoi, Ik vind het echt heel naar wat jij hebt meegemaakt! Hopelijk krijg je snel een gezond kind! Groetjes van Zwemmertje