Hai hai! Ik ben ook nieuw.... Ik ben pas net met de pil gestopt en vindt het maar wat spannend allemaal! Mijn laatste ongesteldheid begon op 14 april.... en sinds een paar dagen ben ik echt doodmoe! Stiekeme hoop natuurlijk dat je zwanger bent en toch maar proberen te relativeren door tegen jezelf te zeggen dat het waarschijnlijk gewoon een drukke week is geweest! Ik ben echt zo benieuwd! Groetjes Anna
Welkom Anna, veel plezier hier en natuurlijk veel succes met zwanger worden, ik hoop dat het snel raak zal zijn.
Welkom Anna, Wat heb jij ee mooi naam zeg! Klinkt zo lief hihi. Hopen dat je gevoel je niet bedriegd. Veel succes ermee. Groetjes
Vind het ook zo leuk en spannend! Ben er toch wel mee bezig en gisteravond kwam ik deze pagina tegen! Helemaal leuk! Je hoort vaak alleen maar dat mensen zwanger zijn en niet van de spannende tijd die er aan vooraf gaat! Groetjes Anna
nou net wat je zegt, hier op de zwangerschapspagina kom je erachter dat jij niet de enigste bent die niet gelijk zwanger wordt. Is een fijne gedachte!
En daar komt natuurlijk nog bij dat het zo leuk is en je er met niemand over praat! Samen nautuurlijk wel maar niet met vrienden of familie! Wil gewoon de druk niet hebben van de omgeving! Maar wil er wel over kletsen! Heb net wat gegeten en voel me een beetje misselijk.... Kan me bijna niet voorstellen dat als ik zwanger zou zijn dat je dan al een week voordat je een test kan doen van die symptomen last kan hebben.... Iemand herkenning? Liefs Anna
Dank jullie wel allemaal! Wens natuurlijk iedereen hetzelfde en voor iedereen die zwanger is : Gefeli! Enneh.... Dat klussen loopt wel los......... Groetjes Anna