Hoi, Ik kom me even netjes voorstellen hier, dat hoort er bij als je nieuw bent! Ik ben dus Hartendief, al steel ik niet hoor! Wat kan ik nog meer over mijzelf vertellen? Ik woon in Nederland Ergens in het westen (maar gezien van uit waar?) haha! Heb een relatie met de leukste man van Nederland (gezien vanuit eigen perspectief) en woon sinds een klein jaar samen. Ikwil niet teveel over mijzelf vertellen, want alles wat je op internet verteld blijft bestaan.. Maar zo heb je toch een idee.. of niet.. Liefs, Hartendief!
Welkom hartendief! En k denk (uit eigen perspectief) dat jullie bezig zijn voor jullie eerste kindje?
hoi hartendief zijn jullie ook voor jullie eerste kindje bezig ? spannend ... en hoe oud zijn jullie ? ik zal me ook even voorstellen aan jou , ben 27 (bijna 28) en me vriend bijna 30 . wij komen uit belgië (nederlandse grens) mijn vriend is trouwens de leukste van België . wij zijn bezig voor ons 1ste kindje in de 1ste ronde nu na stoppen met de pil is dus allemaal heel spannend alvast veel succes grtjs x
Hoi Blemma! Uh, eigenlijk niet.. Heb mijn verhaal al gepost bij eerste symptomen http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/444882-blurp-boeren-moe-honger.html . Daar staat het ongeveer wel in. Er is een heel klein kansje dat het zo is. Mijn grootste wens om moeder te worden zou dan uitkomen en het zou heel welkom zijn (na toch wel even schrikken en wennen, mocht het zo zijn). Aangezien ik nog studeer zou het niet helemaal gepland zijn. Ik ben begin volgend jaar klaar en had dan liever eerst een baan willen vinden voor we aan de volgende stap waren begonnen. Maar we zouden ons wel redden en heel blij zijn dat het ons gegeven is..
Hoi Babylove, Ik ben 24 en mijn vriend 33 (shock! Maar laat ik het zo zeggen; er zit veel verschil tussen 33 jaar en 33 jaar. Hij is heel serieus etc. maar als je zou zeggen dat hij 27/28 is geloof je het ook.). Denk dat voor hem de shock het grootste zou zijn.. In zijn vriendengroep zijn ze allemaal een beetje 'laat'.. Daar komen de eerste kindjes nu opeens. Per jaar en stuk of 3-4.. Daardoor is hij er wel meer over na gaan denken dat het geen 3-4 jaar meer hoeft te duren van hem.. Maar ook niet perse morgen