ff voorstellen :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door peque, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Mijn naam is Mirjam, ben 40 jaar en woon in de omgeving van Eindhoven (Bergeijk).

Ik ben al lid sinds februari 2013, maar het is er toenertijd niet van gekomen om me inderdaad ook voor te stellen. Na de roes van de eerste positieve test in die tijd kwam een paar weken later de klap van een miskraam.

Ik heb hier toen wel veel draadjes meegelezen over miskramen etc, maar nooit echt de moed of zin gehad om mee te schrijven.

Vandaag heb ik echter mijn keer geschreven, in het draadje over foto´s van de testen... Voor zover ik weet ben ik nu rond de 5 weken zwanger namelijk!

Aan de ene kant wil ik het nu van de daken schreeuwen, maar na de miskraam is de vreugde behoorlijk gedempt door onzekerheid en angst dat het weer verkeerd gaat.

Ik hoop natuurlijk met heel mijn hart dat het nu goed gaat, we zien wel....

2. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hi Peque (Mirjam),

Wat spannend dat je weer zwanger bent!! Ik weet helaas precies hoe het is om je eerste zwangerschap te zien eindigen in een miskraam... En hoe dit 'de pret kan drukken' van je tweede zwangerschap.
    Toch wil ik je heel veel geluk wensen en hoop ik dat het je toch lukt om zoveel mogelijk te genieten van jouw zwangerschap, al is het soms nog wat voorzichtig...
    Dus bij deze: GEFELICITEERD!!! Ik ga voor je duimen dat er heel veel mooie en vrolijke echo's gaan volgen en je over een maandje of 8 het allermooiste cadeau in je armen zult hebben dat je jezelf kunt schenken.

3. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    bedankt bedankt :)

Door alle felicitaties hier begin ik me toch wat vrolijker te voelen!

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Laat dat nou precies de bedoeling zijn! :p

5. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    lol nogmaals bedankt dus!

6. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Allereerst Proficiat met je zwangerschap!
    Ik ben zelf sinds kort lid. Zelf had ik ook al een tijdje mee zitten lezen op het forum en leuke tips gelezen...todat het bij mij ook mis ging. :( Het schrijven op dit forum lucht enorm op en je zult ook merken dat meer dames in hetzelfde "schuitje" zitten helaas.
    Ik herken helaas je gevoel. Helaas heb ik recent ook een miskraam gekregen en ben daarvan nu herstellende. Ik vraag me ook af wat als ik straks weer zwanger ben....maar genoeg over mij. ;)
    Jij ben 5 weken zwanger, Proficiat, geniet van deze tijd!
    Heb je binnenkort een echo? Dat zal je ook meer geruststellen.
    Geniet ervan en ik volg graag je zwangerschap!
    Prettige dag!

7. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    hai en bedankt voor je reactie! Heel veel sterkte met het herstel, ik begrijp hoe je je nu moet voelen!

Ik weet het nu pas net, en zoals mn banner zegt, het is pas 5 weken. Ik ga deze keer even wachten met contact opnemen met vk en afspraak voor de echo, tot ik een aantal weken verder ben.

Afgelopen keer ben ik direct naar de huisarts gegaan toen ik getest had, ook omdat ik nog geen huisarts had hier en dus beste even eerst kennis kon gaan maken. Zij heeft toen na mijn bezoek contact gelegd met de VK en die belde me nog dezelfde middag op voor een afspraak!

Met als gevolg dat ik eigenlijk veel te vroeg ben gegaan voor de echo, ik was toen pas 6w3d en er kon nog niet echt iets positiefs gezegd worden omdat het nog zo klein was! Betekende wel dat ik de week erna weer terug moest komen en ik dus een hele week super in de zenuwen zat.

Deze keer ga ik dus wachten, zodat ik in ieder geval zeker weet, dat als ik ga, er inderdaad iets te zien is en het hartje moet kloppen. Dan weet ik in ieder geval meteen (een beetje meer in ieder geval) waar ik aan toe ben!

Denk dat ik wat geruster ben als het hartje inderdaad klopt....

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Welkom en proficiat!!

9. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom en gefeliciteerd

10. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    bedankt voor het welkom twoboys en amber23 :)

11. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Peque,
    Ik was benieuwd hoe het met je ging?

12. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    wat lief, bedankt!

op dit moment nog steeds behoorlijk zenuwachtig, nog geen echo gehad, maar ik heb vanavond om 20.30 een afspraak bij echobaby in Lommel om te kijken of er al iets te zien is ... hopelijk goed nieuws ... wie weet!

13. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL

14. peque

peque Bekend lid

26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    We zijn dus gisterenavond gegaan voor de pretecho en al was de foetus iets kleiner dan verwacht, er was duidelijk een hartslag!

Ook zag het baarmoederslijmvlies er heel erg goed uit, erg mooi gevormd en goed van dikte.

Dus voor nu, goed nieuws :)

Dit neemt voor mij in ieder geval een gedeelte van de spanning en bibbers weg, al blijf ik natuurlijk realistisch, (er kan van alles gebeuren). Maar, we zijn in ieder geval een stapje verder dan de vorige keer!

15. 3S3

3S3 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!
    Hopelijk kun je als je wat verder bent er beter van genieten!
    Voor nu in elk geval goed nieuws, leuk!!

16. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Gefeliciteerd met de echo! Fijn dat het er goed uit ziet.

17. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow Fijn! Goed nieuws! Hopelijk neemt het je spanning een beetje weg. Geniet ervan!

Deel Deze Pagina