Beste allemaal, ik ben een jonge dame van 25 jaar jaar en zit met een vraagje. Ik zit niet aan de pil en heb op mijn vruchtbare dagen 2X gemeenschap gehad onbeschermd op dag 20&21 van deze maand. Nu heb ik al een aantal dagen last van bruine afscheiding en ik moet pas rond de 3é aankomende maand mijn menstruatie hebben. Nu ben ik vandaag bij de ha geweest en heeft ze van binnen gekeken en niks raars kunnen vinden. Het begon vier dagen na gemeenschap met één veeg doorzichtig wit met een hele lichte kleur rood. Het was meer lichtroze. En sinds dien heb ik bruine afscheiding... Ik vermoed een innesteling .. Maar wie heeft dit ook gehad en bleek toch niet zwanger?... Ik hoop op antwoord. Verder heb ik nog niet veel symptomen behalve moeiheid grieperig obstipatie en branderige ogen...
ik heb het helaas bijna elke maand.. maand dat ik het niet had was ik zwanger! ik hoop met alle liefde dat het voor jou wel een goed teken is
Ik had dit nu ook voor het eerst, is m'n eerste ronde na het stoppen nuvaring. Vorige week dinsdag begon ik met bruine afscheiding wat met een inlegkruisje te doen was, wist ook niet wat ik er van moest vinden, dacht zal wel met ontpillen te maken hebben, vanmorgen brak m'n menstruatie door. Dus kan bij jou ook een voorteken zijn van een aankomende menstruatie.