Hallo allemaal, Ik ben er nu 4 dagen achter dat ik zwanger ben. Nadat mijn vriend en ik ons rot geschrokken waren zijn we er toch heel blij mee. Klinkt misschien stom maar wij waren niet met kinderen bezig en deze zwangerschap is dus niet gepland.... Er speelt nu van alles door me hoofd. Ik heb op internet rondgekeken maar daar lees ik allerlei verhalen over mensen die graag een kind willen en er echt al mee bezig zijn. Ik moet nu even alles op een rijtje zien te krijgen maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen Er speelt zoveel door m'n hoofd. Op deze site hoop ik vooral veel te lezen over hoe ik alles aan moet gaan pakken en dat ik met allerlei vragen terecht kan. Groetjes Fientje
Welkom meiske en gefeliciteerd En neem rustig de tijd om alles door te laten dringen, en vraag maar raak aan alle dames hier
Gefeliciteerd met je zwangerschap !!! Ik hoop dat als het tot je door gedrongen is dat je lekker kan gaan genieten van jullie kleine wondertje in je buik. Lees lekker veel. Enne ga lekker in de baby winkel kijken naar alle mooie baby spullen Dan ben je zo gewend....
Gefeliciteerd Fien. Laat het gerust nog even bezinken, ik herken je situatie, was ook ineens zwanger van de 1e. En uiteindelijk bleek het, het mooiste te zijn dat je kan overkomen, als je het tijd geeft