Hoi allemaal, Na een aantal dagen Te hebben meegelezen op dit forum waag ik de sprong dan ook maar. Mijn echte naam hou ik even 'geheim' omdat ik liever een beetje anoniemiteit hou. Ik ben 23 en nog niet zo lang geleden getrouwd. Voor de bruiloft hebben we het er samen al regelmatig over gehad dat we, als we eenmaal getrouwd zouden zijn, toch wel een kindje wilden. Omdat mijn vorige ovulatie (ruim een week geleden) in een hele rommelige week viel met veel stress en spanning denk ik dat het toen niet raak is geweest. Wel kan het volgens mij zo zijn dat je mede door stress wat later kunt ovuleren.. dus wie weet. Voor ik een heel boek schrijf, laat ik het hier voor nu maar bij. Ik hoop hier mijn/onze weg naar een kindje te kunnen delen!
Welkom! En van harte gefeliciteerd met jullie bruiloft! ♡ Hopelijk mogen jullie snel een positieve test hebben
Dankjewel! Drie keer raden wie er afgelopen nacht een baby droom heeft gehad.. Rammelende eierstokken
Enorm welkom hier en succes .. gewoon verstand op nul & om de dag klussen dan komt het vast goed. Ontzettend jong, wou dat ik dat had getroffen hihi. Super leuk zeg!
Dankjewel allemaal! Vandaag een ovulatietest gedaan, zal even een foto uploaden. Zit pas op dag 9 van mijn cyclus overigens. Ik ben inderdaad nog jong, daarom zit er ook nog geen haast achter. Mijn man is 31, merk aan hem wel dat hij het ook heel graag wil, erg leuk.
En hoe is het gegaan? Beetje het ritme te pakken gehad met de ovulatietest? Soms is het moeilijk om de piek te vinden maar op dag 9 zag het er al goed uit, rond die dag begin je meestal ook dus top!
Ik had gisteren met de extra gevoelige testen van sensitest een positieve ovulatietest, maar met de CB digitaal nog niet. Snapte er niets van, maar goed door de drukte hadden mijn man en ik geen tijd om te klussen helaas. Nu had ik vanavond rond een uur of 6 ook een positieve CB te pakken en we hebben daarna wel geklust. Die van sensitest was nu trouwens nog 'positiever' dan gisteren. Het is pas ronde 1 en helaas dus maar 1 keer de kans gehad, heb er dus niet heel erg veel hoop op. Maar we zien het wel, als het deze maand niet raak was dan komen er nog kansen genoeg.