Hallo, ik ben Sabrina, 29 jaar en eindelijk zwanger! Nu alweer bijna 25 weken. We hebben er 5 jaar op moeten wachten en totaal onverwacht ben ik toch spontaan zwanger geworden. Het begin van de zwangerschap was heel erg zwaar, ik ben heel erg misselijk geweest tot het punt dat ik 1.5 week niets meer binnen hield. Ik ben toen ook doodziek opgenomen omdat ik uitgedroogt was, geen leuke ervaring. Ook had ik een bloeding met 10 weken, maar dat bleek gelukkig alleen een stolsel te zijn. Nu gaat alles goed, wel nog misselijk af en toe maar ik hou alles binnen Ik vind het erg leuk om gedachten, tips etc uit te wisselen en ben dan ook benieuwd naar jullie reacties! Liefs Sabrina
Welkom op het forum, Veel lees- en kletsplezier. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Goed om te horen dat het iets beter met je gaat.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
welkom! 5 jaar bezig en dan spontaan zwanger! wat een wonder! mag ik vragen wat de oorzaak was? nog gefeliciteerd met je zwangerschap gr mounia
Van harte welkom, Sabrina en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ondanks alles, hoop ik dat je ervan kan genieten.
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! fijn dat alles nu beter met je gaat,, eneh welkom groetjes chantal
Welkom op het forum Geweldig om te lezen dat het na 5 jaar spontaan gelukt is! dit geeft weer een beetje hoop voor mensen zoals ik Heel veel plezier hier en genietse van je zwangerschap Debs