Hallo allemaal Leuk hier. Ik zat ff lekker te neuzen voor babyspulletjes op internet en stuit op deze zwangerschapspagina. Geweldig leuk dus ben ik maar meteen lid geworden! Ik ben nu zwanger...al 23 weken...van mijn derde kindje. Mijn oudste zoon is bijna negen en mijn jongste zoon bijna zeven, dus met de baby erbij is alles weer helemaal nieuw. Leuk om te zien dat er een heleboel te lezen is op deze site, want het lijkt me heerlijk om deze prachtige ervaring van zwanger zijn, worden, een baby krijgen enz. met elkaar te delen. Groetjes Romany
Nou idd hoor. Wat een hoop te lezen enz. maar ach ik heb toch niet zoveel beter te doen op het moment. Werken lukt niet echt meer en de jongens zitten al op school, dus ik moet wat...en dat lukt hier
Hey Daam Hoe het komt dat werken niet meer lukt? Mijn vriendje en ik hebben een eigen snackbar en dat is geen baantje van 9 tot 5. Horeca...dus lopen, lopen en nog eens lopen en op de een of andere manier red ik dat gewoon niet meer. Ik werk nog wel wat...twee halve dagen per week ongeveer, omdat ik mijn werk best leuk vind en het anders ook heel erg ga missen, maar daar blijft het dan ook een beetje bij. Ik heb nognooit last gehad van benen of bekken tijdens de andere twee zwangerschappen van mijn twee jongens, maar nu is dat blijkbaar toch anders. Klanten blijven komen en pauze kennen we eigenlijk niet in het bedrijf dus vandaar dat werken heel even niet meer lukt, maar zodra ik bevallen ben en weer op been ben, dan ga ik eigenlijk het meest werken en blijft mijn vriend het meer en deel thuis bij de kids op een paar dagen in de week na. Groetjes Romany
Dat is ook vervelend voor je,vooral omdat het nog wel even zo blijft. Hoop dat de zaken goed bijven gaan, ondanks je beperking! Anders moet je misschien je uren over meer dagen verdelen of zoiets (ik verzin maar wat) In ieder geval: rustig aan doen is belangrijk, je weet waar je het voor doet, toch? Groetjes Damiƫt