hallo dames! Ik ben nieuw hier op het forum en wou me dus eventjes voorstellen! Ik ben dus Lotte, 23 jaar, 1,5 jaar getrouwd en bezig met ons eerste kindje! Ik ben in oktober gestopt met de pil en ja hoor, gelijk raak, ongelofelijk want het was heel onzeker of mijn man kinderen kon verwekken! (vanwege operaties) Na 5 weken begon ik bloed te verliezen.... de dag dat het heel erg was heb ik de HA gebeld en die vertelde mij dat het waarschijnlijk om een miskraam zou gaan. Het bloeden is na een dag weer opgehouden en ik was natuurlijk wel verdrietig.... Nu is het alweer drie weken later en ik voel me misselijk, heb verschrikkelijk last van buikpijn en rugpijn (trekt ook naar mn been?) Mijn man zei van de week dat mijn buik dikker werd en dat was voor mij toch wel de druppel... Zou ik dan toch nog zwanger zijn? Ik heb een test gedaan en ja twee dikke vette strepen..... Maar ja, het schijnt dat je na een miskraam nog een tijdje een positieve test hebt..... Maar na 3 weken nog steeds zulke dikke strepen? Ik weet het allemaal niet. Ik heb de verloskundige gebeld, mijn verhaal gedaan en een afspraak gemaakt voor een echo. Dinsdagavond 2 januari hebben we dus hopenlijk eindelijk zekerheid! Nou dit is mijn verhaaltje, ik hoop jullie niet te veel verveeld te hebben! Aan alle zwangere meiden, heeeeeeeel veel succes! Aan alle klussende meiden, veel plezier met klussen en maak je niet te druk, jullie tijd komt echt wel en ik duim voor jullie! xxxxx Lotte
hoi Lotte, welkom hier! Ik hoop dat je een positieve echo hebt dinsdag! Ik zal voor je duimen meid Groetjes van Kiowa
Ohhh, wat spannend a.s. dinsdag, ik hoop het voor je joh! Ik zal voor je duimen dat het een mooi jaar wordt! Liefs, Fem
Hoi Lotte, dan hier nog ff een positief bericht.. Mijn schoonzusje had dit ook. Af en toe toch wel 'flink' bloeden, ze mochten op echo en t ukkie zit er nog prima hoor! Heel veel succes gewenst 2 januari, hoop op n geweldig nieuws in 2007!
bedankt voor jullie positieve reacties! Ik ben hard aan het duimen voor dinsdag! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
hallo lotte ik heb a.s dinsdag avond ook mijn eerste echo ik hoop dat we allebei goed nieuws krijgen. dan is dat alvast een mooi begin van 2007 groetjes van patricia
Welkom en suc6 met wachten tot dinsdag... Gaat vast en zeker helemaal goekomen hoor! Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er lekker van te genieten! xxx Joyce
Welkom hier! En als ik het goed begrijp is vanavond dus de grote dag? Heel veel succes ik hoop voor je dat het toch raak is en zo niet dan wens ik je veel sterkte en hoop ik voor je dat je snel weer zwanger mag worden! Laat je weten hoe het gegaan is?