ff vraag,

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kim1979, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    hallo allemaal,

Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden volgens mijn cyclus.
    nu heb ik al weken erg hoofdpijn, heel heel moe en constant honger in lekkere dingen..
    ik heb net ff een mat care testje gedaan maar negatief. zou dit te vroeg zijn dat het hcg nog niet in mijn lichaam zit of zou ik toch niet zwanger zijn dat ik deze keer een langere cyclus is.. graag jullie mening wat nu te doen in mijn geval

dankje wel

liefs kim

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Het zou kunnen dat je nog niet genoeg HSG hebt aangemaakt (als je zwanger bent) het kan ook zijn dat je binnen een paar dagen ongesteld wordt en je cyclus dus langer is. Weet je wanneer je eisprong is geweest? Je moet uitgaan van de langste cyclus..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Het kan allemaal Kim. Het zou kunnen zijn dat je zw bent, maar ik weet ook dat je lichaam je heerlijk voor de gek kan houden..
    Ik heb tot nu toe elke maand wel ergens last van gehad, alleen toen ik zw bleek te zijn, had ik nergens last van.. ;) Dus je kunt niet anders dan afwachten ben ik bang en over een paar dagen eventueel nog een keer testen!
    Succes in ieder geval!
    Hopen op goed nieuws :D

Liefs Sam

4. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Hallo,

fijn jullie snelle reactie.
    mijn eisprong heb ik dit keer super goed gevoelt en was 28 december. hoe moet ik dan tellen als je van een langste cyclus uit moet gaan, weet dit nl niet precies.

gr

5. pipikippie

pipikippie Actief lid

16 dec 2007
    158
    0
    0
    volgens mij moet je er +- 14 dagen bij op tellen.
    dus dan zit je nu op dag 14

maar ik ben ook nog maar een beginner :)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Als je 28-12 je ei hebt gehad kun je niet al weken symptomen hebben, omdat er pas hcg wordt aangemaakt na innesteling, dus ongeveer 6 dagen geleden.
    Het kan 2 kanten op. je lichaam kan je idd heel erg voor de gek houden (zucht) maar je kunt ook zwanger zijn!

7. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Hallo,

Ik heb geteld vanaf de eerste dag van mijn laatste ong. heid, en dan 28 dagen verder. omdat ik normaal altijd een regelmatige cyclus had, sinds een mk na 4 weken in november, is deze denk ik niet meer regelmatig.. hoe moet je dan nu tellen?
    en wat houd langste cyclus in?
    wanneer kan ik volgens jouw het beste testen marieke? vanmorgen nl weer neg. getest..
    ben er misschien ook teveel mee bezig maar we willen het zo graag he?

liefs kim

8. verooq

verooq Lid

1 jan 2008
    27
    0
    0
    ikzelf voel me eisprong ook altijd heel goed en word het dan exact 14 dagen later das al 11 maanden zo
    nu ben ik zwanger en heb 1 dag na nod getest

dus dag van eisprong en vanaf die dag 14 dagen erbij

Deel Deze Pagina