We zijn zo ontzettend stom bezig geweest.......

Discussion in 'Eerste symptomen' started by anietje, Jan 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal,

ruim 2 maanden geleden ben ik bevallen van een zoon. Ontzettend leuk,lief, schattig, we zijn helemaal in de wolken van hem.
    Op een gegeven moment, zo'n 7 weken na de bevalling kreeg ik weer eens zin in seks. De wond was toen zo goed als genezen en ik was weer iets hersteld enzo, dus van het één kwam het ander en voor we het wisten zat mijn man al in me. Op het moment dat ik net wilde voor stellen om een condoom te pakken kwam hij al klaar.
    Nu ongeveer 2 weken verder had ik roze afscheiding met een piepklein beetje bloed, stelde weinig voor. Nu weet ik van vorig jaar dat ik ook roze afscheiding had een aantal weken en dat associeerde ik dus gelijk met een zwangerschap.
    Ik ben bang dat ik weer zwanger ben, ik ben er nog lang niet aan toe om een tweede te krijgen hoewel het voor Rick natuurlijk wel ontzettend leuk zal zijn. Als het zo is, is het zo, dan hadden we maar niet aan de verleiding moeten toegeven en dan is het natuurlijk super welkom.
    Heeft iemand hier ervaring mee, of iets soortgelijks meegemaakt.
    Om het zeker te weten moet ik natuurlijk een test doen, maar dat durf ik niet zo goed.

Liefs Anita

2. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

Dec 20, 2007
    136
    0
    0
    almelo
    het hele verhaal wat je vertelt is een vriendinnetje van mij overkomen!
    en ze was idd zwanger..
    verder weet ik niet zo goed wat ik ervan moet zeggen..
    je moet het maar ff afwachten denk ik..
    groetjes

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik denk inderdaad even afwachten
    succes!

4. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    weten jullie ook tot wanneer ik moet wachten dan?
    ik heb nog geen menstruatie gehad na de bevalling dus weet mijn NOD ook niet
    :(

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik zou om de zoveel tijd even een testje doen of de ha bellen.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou je vk gewoon even bellen.
    Een test kan je sowieso vast doen, als je toch nog geen menstruatie hebt gehad...
    Als je zwanger bent geworden van die keer...dan zou je nu volgens mij wel postief moeten testen.
    Succes

7. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

Dec 20, 2007
    136
    0
    0
    almelo
    dus nu zit je 2 weken na die gemeenschap? dan kan je toch ff een testje doen?
    dan moet je het nu kunnen zien !
    tja, en als het zo is? dan is het zo..

8. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik zou gewoon even testen :)

9. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    ja natuurlijk wat stom. Het is nu denk ik wel 2 weken terug.
    Dan zal ik van de week ff een test halen, want over anderhalve word het spiraaltje geplaatst en ik zal mezelf voor mn kop slaan als ik voor die tijd niet getest heb.
    In ieder geval bedankt voor eenieder reactie.

liefs anita

10. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik zag net op de site van sensitest dat als je bevallen bent pas weer 9 weken na je bevalling een zw. test kunt doen.

11. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

Dec 20, 2007
    136
    0
    0
    almelo
    oh jeetje, dan zou ik ff wachten nog meid.
    en helemaal ook nog even wachten met een spiraal.

12. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    ja idd, die 9 weken zijn dan inmiddels wel om al.
    En het spiraaltje zou ik anders volgende week vrijdag geplaatst krijgen maar daar wacht ik idd wel ff mee tot ik zeker weet of ik wel of niet zwanger ben. Ik voel me niet zwanger alleen dat ik dat rozeverlies met een klein bloed stolseltje zag dacht ik: het zal toch niet?
    Maar ik weet natuurlijk ook niet of de invloed van pas bevallen en het herstel van de vorige zwangerschap daar invloed op heeft.
    In ieder geval ik ga het weekend een test halen en dan weten we meer.

liefs Anita

13. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

Dec 20, 2007
    136
    0
    0
    almelo
    laat je het nog even wten?

14. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat doe ik zeker!
    Ik vind het super spannend, ben best bang en onzeker. Maar meer voor de reacties om ons heen. Als ik toch zwanger blijk te zijn is het natuurlijk supersupersnel na Rick. Ik ben erg bang voor negatieve reacties en afkeuringen en bang dat ik mijn zoontje niet genoeg liefde kan geven omdat mijn vorige zwangerschap ontzettend kl*te verliep (BI en dreigende vroeggeboorte)

15. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Je kunt min. 14 dagen na het onveilige contact een test doen, nu dus ongeveer ;)

16. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

Dec 20, 2007
    136
    0
    0
    almelo
    zal vast goedkomen
    gewoon erop vertrouwen.

17. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    nou gisteravond een test gedaan en deze was negatief.
    Heel dubbel gevoel, aan de ene kant opgelucht en aan de andere kant ging er een paar dagen vanuit dat ik misschien weer zwanger was en ben ik en beetje teleurgesteld.
    misschien dat de roze afscheiding dan toch te maken had met mn eisprong en dat ik snel ongie wordt.
    Iig doe ik woensdag ofzo nog een test, want vrijdag wordt het spiraaltje natuurlijk geplaatst en dan wil ik toch 100% weten dat ik toch niet zwanger ben.

liefs Anita

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    waarom doe je dan niet vrijdagochtend nog een test? Als je dan zwanger bent zou die zeker positief moeten zijn.

19. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat is wel zo, maar dan kan ik de doktersafspraak niet meer afzeggen, dat moet 24uur van tevoren. Maar woensdag is het 21 dagen dus dan zou die ook positief moeten zijn.
    Jij van harte gefeliciteerd he! Lekker genieten hoor!

liefs Anita

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hier precies hetzelfde gebeurt! Knijp 'm echt.. Wil namelijk eerst weer even lekker mezelf worden, genieten van Chloé en pas over twee jaartjes weer een kindje erbij.. Maar ja; de verleiding was te groot en ook onveilig gevreëen..

Share This Page