hay, wij proberen ook zwanger te worden en ik ben sept gestopt met de pil. ben pas 14 dec. echt goed ongesteld geworden. tussen door wel zo maar eens 1 dag bloedverlies gehad, en dat wel een paar keer. 14 dec eindelijk volle 4 dagen ongi geweest. heb afgelopen weekend zaterdag en zondag alleen na de sex heel erg bloedverlies gehad. rood rood bloed verlies niet ongi bloed. mijn cyclus is niet helemaal duidelijk dat is het rotste. nu heb ik vandaag weer heel even bloed verlies gehad. maar dit was licht roze. en ook echt geen ongi bloed. heb maandag testje gedaan waar een HEEL licht streepje kwam, dus eigenlijk kan je daar ook niet van uit gaan. maar heb wel echt van veel dingen last, zoals dat mijn borsten groter en gespannen zijn en pijn doen, misselijk, heel veel last van mijn buik, en dan vooral links en rechts boven mn lies, last van mn hoofd en mn ogen. dit heb ik normaal NOOIT als ik ongi moest worden en/of was. maar denk bij mezelf ook weer dat het voor al die symtomen nog te vroeg is. ik snap er niks meer van, en kan ook nog eens niet wachten om meer te testen... heeft er iemand misschien ervaring of tips? groetjes kim
kun je geen foto maken van die test.. normaal zeggen ze streep is streep dus dan mag ik je voorzichtig feliciteren... misschien morgen opnieuw testen dan moet ie duidelijker zijn en anders als je niet vertrouwd gewoon de dokter bellen.. succes en laat je 't weten..? liefss
hey smiley, thnx voor je reactie.. ja idd dat zeggen ze streep is streep. helaas kon ik geen foto maken, dat werkte niet... idd morgen nog maar eens testen.. maar mijn 2e vraag als ik zwanger ben is dan natuurlijk, is het niet erg... dat bloedverlies... maar eerst maar eens afwachten wat de test morgen zegt, is die weer zo onduidelijk id maar dokter bellen... je hoort ervan morgen. liefss
Als je idd zwanger blijkt te zijn zou ik gelijk een verloskundige bellen en uitleggen wat je hebt gehad. Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap met 18 weken en met 32 weken door te hard te hobbyen
Hoi, ik heb ook een vraagje. Ik was 8 dec. ongesteld, en ben 24 dec. gestopt met de pil (heb dus 15 pillen geslikt van die strip). Ik kreeg toen op 28 en 29 dec. een bloeding, alsof ik ongesteld was, alleen normaal ben ik dat echt 6 dagen, nu maar 2. Is dit ontrekkingsbloed had ik gewoon 6 jan. ongesteld moeten zijn, of moet ik dit tellen als ongesteldheid en begin ik opnieuw te tellen met de cyclus? Heb wel 2 keer na het klussen kleine druppeltjes bloed gehad. Ik weet nu dus niet waar ik in de cyclus zit. Ben ik nu overtijd of niet? Heb wel wat kwaaltjes : af en toe misselijk, erg moe, zie ook wat meer adertjes in mijn borsten. veel plassen en jeuk in de schaamstreek. Wie kan mij iets meer vertellen?
hey, ik blijk dus niet zwanger volgens de test... heel raar... nou moet ik zeggen dat ik 2 maanden geleden andersom heb gehad... een test die positief was terwijl er niks aan de hand was. erg vaag. en bgw helaas kan ik je niks vertellen over je cyclus, mijn cyclus is net zo in de war als die van jou, en ik snap er zelf op dit moment niet zo veel van... hoop dat iemand anders wel het antwoord weet, en wat mezelf betreft, denk maar weer gewoon een week afwachten of ik echt niet later ongi word ofzo. vind het alleen zo vaag dat ik al die symtomen heb, en lijkt of er steeds meer bij komen... zo had ik gister tijdens het klussen toch echt het idee dat er vocht uit mijn borsten kwam... heeeeeeeeel vaag! en natuurlijk zo'n hoofd pijn, last van m;n ogen, veel buikpijn (wat omschreven staat als bandenpijn als ik het zo goed begrijp) de blauwe adertjes op mijn borten en ze zijn toch iets groter geworden, veel plassen, ik weet het zelf niet meer... echt maar gewoon afwachten, hoe moeilijk dat ook is. liefs
Hoi allemaal, ik heb vanavond gependeld (mijn ring aan een draadje gedaan). Vond het erg eng, mijn vriend was niet thuis, dus dacht doe het gewoon. Wat denk je, hij zegt dat ik zwanger bent, dit is gebeurd al op 31 dec! Ik ben 6 okt. uitgerekend, wil niet weten wat het wordt. Ik had gevraagd of ik ongesteld was op 28 en 29 dec. dit bleek niet zo te zijn, het geeft aan dat het innestelingsbloed was. Echt super snel dus. Heb eerst wat algemene vragen gesteld over de samenstelling van mijn familie e.d. Klopte allemaal! Ben toch wel een beetje gerust gesteld, maar ga voor de zekerheid toch klussen tot ik mag testen. Ik zou zeggen aan iedereen, probeer het, het geeft mij wel wat geruststelling in ieder geval. Op een andere topic(naald aan draadje) kun je meer lezen hierover. groetjes blije BGW (baby gewenst)