Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik in December een miskraam gehad. Ik heb toen 1 dag gebloed en de dag erna een echo gekregen waarop ze alleen verdikt slijmvlies zagen wat duidde op een zwangerschap. Omdat ik nog wat vroeg was (7 weken) besloten ze dat ik nog een week moest wachten om te weten of het mis was of gewoon een late innesteling en het daarom nog niet zichtbaar was. Vervolgens heb ik nog 2 dagen last gehad van een paar druppels bloed en verder helemaal geen krampen of niks. Op de volgende echo konden ze zien dat mijn baarmoeder weer schoon was en het dus mis was gegaan. De positieve testen zouden na een week negatief moeten uitslaan, dit deden ze ook. Al met al was dit een moeilijke periode waar ik me doorheen heb moeten slaan, maar het blijft raar dat je miskraam hebt zonder er überhaupt iets van te merken mbt krampen/stolsels enz. Maar nu vraag ik me dus af of ik vanaf mijn miskraam moet tellen als een nieuwe cyclus. En zo ja of het logisch is dat je cyclus nu in de war is? Ik ben namelijk al bijna 2 weken over mijn NOD en nog steeds niet ongesteld. De testen blijven trouwens negatief. Moet ik gewoon afwachten of wat denken jullie?
Ze zeggen dat het wel 6 weken kan duren voordat je weer ongi wordt. Verder weet ik het ook niet. Ik zit nu 2 weken na MK en hoop e.d.d. mijn ei te krijgen. Succes!
Bij mij heeft het 5 weken geduurd en ik las ergens dat als je na 6 weken je menstruatie nog niet gehad hebt, dat je dan even langs de gyn moet, het kan zijn dat ze het dan gaan opwekken via medicatie.
ben vandaag ongesteld geworden..heb mn miskraam 6 december gehad toenb egon het vloeien dus mag ik tellen als dag 1 van de vk..dat is dus nu vandaag exact 7 weken na mn miskraam..heb wel 15 dagen geleden mn eisprong gespot met een ovulatie test..nu hopen op een weer redelijke cyclus...
Ik heb een curretage gehad, weet niet of het dan anders is? Curretage was op 28 november. 29 december werd ik weer ongesteld. Succes!