Hallo allemaal Ik heb heel even een vraag wij zijn ontzettent nieuwschierig naar het geslacht van ons kindje nu staat er op de site een chinese geslachts kalender (ik weet wel dat het niet helemaal hoeft te kloppen maar vind het gewoon leuk) maar ik ben zwanger geraakt op mn 19e maar beval als ik 20 ben waar moet ik nu van uit gaan?? alsvast bedankt jeny
Hai! Je moet van de leeftijd tijdens de conceptie uitgaan, dus 19! Maar hecht je niet te veel aan die kalender hoor! Bij mij zat hij er 3 keer naast . Groetjes Wendy
Bij mij klopte ie wel, maar ja 50% kans is een grote kans dat het goed is he Je moet inderdaad van de leeftijd uitgaan dat je zwanger bent geworden!
uitgaan van de maand dat je zwanger werd... en toen was je dus 19... bij mij weetik niet of ie klopt... tis of 31 oktober of 1 november geweest... maja als ik de chinesen moet geloven, was het 1 november
hey, ik heb hetzelfde! ben nu 20, maar toen ik zwanger werd, ook 19! dus dan moet je normaal uitgaan van 19, maar bij mij klopte het niet!!