even een vraagje voor een vriendin, straks met haar over gesproken en heb haar het advies gegeven de strip eerst af te maken omdat ik dit zelf ook gedaan heb ( geen speciale reden voor ) was benieuwd of iemand ervaring had ? ze willen nu toch deze maand stoppen met de pil in plaats van volgende maand, ze heeft uit de nieuwe strip 5 pillen geslikt en wil vanavond stoppen. mij lijkt dan de gehele cyclus totaal door de war, maar volgens haar kan dit geen kwaad ?
ik ben ook spontaan gestopt midden in de pil strip.. opzich maakt dit niet uit.. ik was eind 2e week gestopt en de 3e week een bloeding gehad.. 1 week te vroeg dus.. ben nog niet ongesteld geworden.. maar als ik uitga van een cyclus van 28 dagen kan dat pas volgende week.. volgens mij kan het geen kwaad hoor
Ook ik heb eerst nog ongeveer een week de pil geslikt en ben toen gestopt, werd toen netjes op tijd ongesteld. Geen probleem..
Kan in principe geen kwaad als ze inderdaad zwanger wil worden De cyclus word door de pil nagebootst, ze kan wel even onregelmatig zijn maar het hoeft niet.
Ik lees even mee . Heb ook een week van een nieuwe strip voordat ik stop... Maar ik slik hem gewoon een weekje langer door, dus zonder stopweel...
Ik wilde ook mn strip afmakne maar kon het niet volhouden. Ben ook na een paar pillen gestopt... daarna na een paar dagen dus "ongesteld" geworden en binnen een maand zwanger... Dus bij mij kon het geen kwaad :d