na 5 pillen uit strip stoppen ?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door 0Zebra0, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    even een vraagje voor een vriendin, straks met haar over gesproken en heb haar het advies gegeven de strip eerst af te maken omdat ik dit zelf ook gedaan heb ( geen speciale reden voor ) was benieuwd of iemand ervaring had ?

ze willen nu toch deze maand stoppen met de pil in plaats van volgende maand, ze heeft uit de nieuwe strip 5 pillen geslikt
    en wil vanavond stoppen.:)

mij lijkt dan de gehele cyclus totaal door de war, maar volgens haar kan dit geen kwaad ?

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    ik ben ook spontaan gestopt midden in de pil strip.. opzich maakt dit niet uit.. ik was eind 2e week gestopt en de 3e week een bloeding gehad.. 1 week te vroeg dus.. ben nog niet ongesteld geworden.. maar als ik uitga van een cyclus van 28 dagen kan dat pas volgende week.. volgens mij kan het geen kwaad hoor

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ook ik heb eerst nog ongeveer een week de pil geslikt en ben toen gestopt, werd toen netjes op tijd ongesteld.
    Geen probleem..

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kan absoluut geen kwaad, ik heb het destijds ook gedaan en was meteen zwanger

5. Within

Within Niet meer actief

Kan in principe geen kwaad als ze inderdaad zwanger wil worden :p De cyclus word door de pil nagebootst, ze kan wel even onregelmatig zijn maar het hoeft niet.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik lees even mee ;). Heb ook een week van een nieuwe strip voordat ik stop... Maar ik slik hem gewoon een weekje langer door, dus zonder stopweel...

7. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde ook mn strip afmakne maar kon het niet volhouden. Ben ook na een paar pillen gestopt... daarna na een paar dagen dus "ongesteld" geworden en binnen een maand zwanger...

Dus bij mij kon het geen kwaad :d

Deel Deze Pagina