Zijn ook verwend Zij is thuis weggelopen en zit dus nu bij me tante die het niet red Me tante staat niet sterk genoeg in der schoenen om ze buiten te trappen Hij krijgt geen uitkering zit te gamen tot 7 uur morgens en komt om 2e uit bed Alleen zij krijgt een uitkering en dan nog klagen Maar ze willen het huis uit alleen kunnen volgens hun niks
Ah ok! Je gaf in je eerste post aan dat hij ook te lui was om te werken, vandaar mijn aanname... Dan is het idd wel meteen een ander verhaal
Staat er buiten de tante iemand die hun ook kent? Misschien moet je samen met je tante zoiets aanpakken en voet bij stuk houden, dus zeg maar meer je tante hierin ondersteunen en streng zijn tegen hun? Meer familie optrommelen die van deze situatie afweten en hun een schop onder ze hol kunnen geven?
Klinkt naar mij idee alsof zij een goede motivatie zouden moeten krijgen om weer echt nuttige dingen te gaan ondernemen. Je zou toch denken dat een kindje die motivatie zou zijn. Zelfs als zij nu nog op zoek gaan naar een baan/huisvesting zouden ze nog best uit de schulden kunnen blijven. Is er ook niet iemand in de familie die het voor je tante op kan nemen en ze er uit kan zetten?
Tja, wat kan je hierover zeggen. Ik denk dat het meeste al wel gezegd is. Ik vind dat jou tante eens op haar strepen moet gaat staan, ook dat hoort bij het moederschap! Straks staan ze allemaal op straat omdat er 2 zijn die niets van hun leven (willen) maken.
wauw, helaas herkenbaar.. bah. Iets ander verhaal alleen... zelf te lui om iets te doen, alles word betaald door pappie en mammie.. 18 zijn en stiekem met je vriend waar je een paar maanden mee hebt zwanger worden, want papa en mama betalen toch alles wel. Zijn schulden over genomen, en beide doen nog steeds niets want het word allemaal voor ze geregeld. BAH! Nicht die stiekem met de pil stopte zodat haar vriend bij haar zou blijven, en zo nog iemand en diegene kijkt nauwelijks om naar haar kind ''mama heeft geen zin in jou, hier heb je de ipad en nou stil, doei'' Om misselijk van te worden! Schop onder de hol, hoppa op straat en zoek het maar uit. Ze hebben dit zelf gedaan!