slapen jullie? Mijn dochter is nu al/pas vijf nachten op rij heel moeilijk in slaap te krijgen en als ze slaapt wordt ze midden in de nacht een paar keer wakker en ook dan voelt ze moeilijk in slaap. Ik merk dat het me nu toch wel op gaat breken.. Mijn man moet er om zes uur dus probeer hem te laten liggen. Ik werk in de zorg en hoef vaak pas later op de dag te beginnen. Van zondag op maandag een slaapdienst op mijn werk gehad wat inhoudt dat je ook maar 5 uur kan slapen.. Ik weet dat sommige van jullie het veel zwaarder hebben.. Maar ben gewoon benieuwd hoeveel uur jullie per nacht ongeveer slapen en na hoeveel uur slapen voel je je dan ook uitgerust.. Misschien dat ik na het lezen van jullie reacties me minder eenzaam voel in het 'heel erg moe zijn'
Uhh de hele nacht? ik ga nu ik werk rond half 11 naar bed en slaap dan tot half 7.. En ik kan goed tegen weinig slaap..
Te weinig, dat sowieso.. ergens tussen een uur of 6-7 en heb eigenlijk wel 8 uur slaap nodig wil ik me een beetje fit voelen. Wel haal ik nog regelmatig slaap in als de jongste op bed ligt (helaas nog maar 1x per dag)
Het liefst 8 uur minimaal maar nu met de baby in twee etappes: eerst 4-5 uur en daarna nog 2-2,5 uur.
Meestal van 11 tot 7 ongeveer. Ik moet er nog wel regelmatig uit (paar x per week) voor mijn zoontje, maar slaap daarna makkelijk weer verder.
6 uur. Ik ga meestal om 00.00 uur naar bed en sta 6 uur op, eigenlijk net te weinig maar meestal komt mijn man pas om 22.00 uur thuis van werk en wil toch nog ook wat tijd met hem doorbrengen.
ik heb toch wel 8 uur nodig om me een beetje uitgeslapen te voelen. helaas slapen we nu al zo'n jaar 4 a 5 uur per nacht. met zeker 2 a 3 onderbrekingen omdat onze dochter snachts vaak wakker word. gelukkig kunnen we de nacht van vrijdag op zaterdag goed slapen want dan gaan de kindjes een keer een nachtje naar opa en oma.
Mwoahhhhh 4 a 5 uurtjes?? M'n zoon van bijna 10 jaar slaapt nog steeds niet door 's nachts. En ikzelf ben een moeilijke slaper. Nu ik zwanger ben, ga ik er zo 5 tot 10 keer per nacht uit ivm harde buiken en plassen. Wekker staat op 06:00 uur maar blijf sowieso tot 06:30 in bed liggen Maar denk (aan m'n wallen te zien ) dat ik zeker 8 uur per nacht nodig heb! Haha
1-7.30. Is voor mij eigenlijk nog veel, want ben een rommelige slaper. Ik moet om mij fit te voelen of 5 uur slapen of 10 haha. Alles ertussen, meer of minder zorgt voor een verrot gevoel
Super wisselend hier. De ene nacht kan ik goed slapen en soms lig ik uren wakker. Thuis zo'n 6-9 uur. Ik draai gemiddeld 1 slaapdienst per week op mijn werk en daar 5-6 uur.
Sinds onze zoon 9 weken is ongeveer van 22.30-6.30/7.00. Natuurlijk wordt er wel eens 1 wakker, maar dat is sporadisch..hoe anders was het bij onze dochter op deze leeftijd
Dat dacht ik ook.. Mijn dochter van bijna 6jr is nog steeds een slechte slaper maar hoop toch wel dat ik er niet meer 's nachts voor haar uit hoef als ze 10 is..
4/5 uurtjes.. kan zo wel functioneren maar fijn vind ik het niet zoontjelief slaapt pas laat (23.00) en we kunnen er met geen mogelijkheid verandering in brengen.. en 's morgens gaat om 5 uur weer de wekker.
Op dit moment gaan we om 22.30 slapen en word Fem rond 08.00 uur wakker. Soms moet ik er uit. Soms we 10 keer. Maar de afgelopen week nog niet dus hoop dat het zo blijft!
Echt slaap waarschijnlijk uurtje of 4,5/5. Maar ook soms maar 3,5 ligt eraan of kleinste meisje liggend wil drinken of niet. Meestal wel, en dan slapen we gewoon samen zodat zij kan drinken wanneer ze wil