Ik weet het, ik weet het .. een commerciele bedoeling. Maar ik wil toch valentijnsdag niet zomaar voorbij laten gaan. Afgelopen maandag ben ik bevallen van een prachtig meisje. Nu wil ik morgen, ook om papa te bedanken iets doen/kopen oid. Maaaar ik ben nou nog niet bepaald mobiel ivm mn knip. Dus even naar de winkel zit er niet in. Iets bestellen via internet is nu natuurlijk te laat.. dusss mijn vraag.. iemand een leuk idee? Ik wil sowieso over paar weekies lekker gaan eten saampies, hey gaat mij eecht om morgen niet zo voorbij te laten gaan. Ik had zelf bedacht een romper van die kleine met speciale tekst te versieren.. maar is toch ook niks.. haha.
ah wat lief van je. gefeliciteerd met jullie dochter. Je kunt een ontbijtje op bed maken: sneetje brood in de vorm van een hartje snijden, bakje joghurt met fruit in hartvorm gelegd. Etc.
De liefde van een man gaat door de maag! Ik ga daarom zelf zorgen dat er iets van chocola komt. Maar geen hartjes o.i.d. Heb mijn man ooit een hartjesbonbon gegeven en die was al op voor hij de vorm gezien had veel plezier morgen!
Ik zou het klein houden, Een mooie foto (selfie) maken van jou en je dochter en dan die foto door appen met een lieve tekst. Iets in de geest van 'voor deze 2 dames ben je de meest ... ... Man en papa van de hele wereld. Love you! Of inderdaad ontbijtje..
Gefeliciteerd! Moet er persoonlijk niet aan denken ontbijt op bed klaar te maken na een knip als ik net 4 dagen bevallen ben. Een mooie brief Een gedicht Een lief kaartje Bon voor het etentje Een mooie bos rozen laten halen door kraamzorg Succes!
Hier alleen thuis op Valentijn dus ik heb afgelopen zondag even mijn valentijnsmomentje gehad. Bij de zeeman hebben ze hartvormige blikjes en hartvormige chocolaatjes. Dus gezellig samen op de bank chocohartjes gesnoept. Kostte 1,80 (dus de commercie had enigzins pech) en tich heel leuk. Heb ook weleens pasta gemaakt van pasta-hartjes... Die zijn vast ook wel te krijgen zo deze week. Had gewoon hele normale macaroni gemaakt zoals we dat altijd eten... Alleen dus met hartvormige pasta. Hij had het pas door toen het al op z'n bord lag. Best een kunst in een huis van 55m2 dat bestaat uit een woonkamer inclusief keuken waardoor de eetkamertafel toch zeker 2 meter van het fornuis stond Kun je niet iemand even naar de winkel sturen?
Haha zeeman verkoopt nu hartjeschocolaatjes Stuk of wat in een zakje... Dan kan hij met een hartje in z'n mond nog eens bekijken hoe de rest eruit ziet
Dit wordt de eerste valentijn met onze dochter. Ik heb bij de action verf gehaald en een canvas. Kosten waren 4 euro.