ff vragen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danikrogt, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    ik heb deze maand voor het eerst een ei sprong gehad zitten nu in rond 6 en einelijk een ei sprong jeeeeee we hebben 3 keer geklust waarvan 2 keer echt goed gelukt is maar nu na me ei sprong heb ik veel last van brand maagzuur en lichte pijn in me onderbuik kan dit iets betekene?

moet je trouwens met het innesstelen bloed verlies hebben of hoef dit niet?

groetjes van danielle

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

je hoeft geen bloeding te hebben
    en je klachten hoefen (helaas) ook nog niks te zeggen. gewoon wachten tot je NOD ben ik bang.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb beide keren geen bloeding gehad en zoals shenoby al zegt voor klachten is het eigenlijk nog ietwat vroeg

4. happymama

happymama Niet meer actief

hey meid
    ik heb geen last van maag zuur maar wel dat t een beetje omhoog komt.
    pijn in me baarmoeder heb ik ook t voelt nog steeds of ik ongi word !
    ene een innestelings bloeding heb ik niet gehad wel toen ik een avond op de bank zat dat ik ineens 2 enorme steken voelde !
    succes meid

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    even vraagje. Komt het de hele dag omhoog (zuur) of alleen na het eten ofzo? Ik heb dat namelijk sinds ongeveer 3 dagen ook dat ik steeds dingen opboer haha. Vooral na het eten

6. happymama

jah na t eten wel een uur ofzo. en daarna meteen weer honger haha

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hmm, wel herkenbaar......

gisteren had ik andijvie stampot gemaakt en nadat ik een paar happen had gegeten zat ik vol. Toen ik 10min later (na een hoop geboer haha) een koek pakte werd mn vriend lichtelijk geirriteerd haha. Hij zei: 'ik snap het niet hoor, eet je niet je gezonde eten op, maar ga je wel meteen weer een koek eten'. Euhhhh tja...haha. Zal wel met naderende ongi te maken hebben haha

8. happymama

jah of zwanger !
    ik heb da ook kan niet zo veel op en darna weer honger . ga morgen even extra fruit halen anders word ik dadelijk zo'n varken

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    "wist" jij voor het testen al dat je zwanger was of dat niet? Ik heb namelijk niet dat gevoel

10. happymama

nee niet zeker had een ongi gevoel en nog steeds . dus schrok me kapot met een posi test haha.
    had wel pijn aan me borsten maar heb ik wel ooit vaker gehad . wat ik eerst niet had en nu wel zijn bultjes/puistjes op me gezicht !

11. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0

Lisa.... Stomme vraag.... maar had je m'n PB nog gekregen voor het pendelen? :oops:

12. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Ik had je vandaag ook al eerder geprobeerd te bereiken.... Lukt me maar niet... :(

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wanneer kreeg je die puistjes op je gezicht? Ik heb al een hele tijd geen last meer van puistjes gehad en nu heb ik ze vanaf de periode van mn ei ineens weer. Maar ze blijven ook komen. Heel lelijk zo'n pukkelig gezicht haha. Vooral mn kin

14. happymama

mijn mailbox puilt uit.
    maar doe even niet pendelen . miss over een tijdje weer ben namelijk heel moe

15. happymama

ik nu sinds een paar dagen !

16. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Jammer, maar ik begrijp het volkomen... Geniet maar lekker van je zwangerschap...

Deel Deze Pagina