verander je douche in bad voor je kind

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    de biba bad http://www.bibabad.nl/

    Maakt van uw douche een bad

    Het BiBabad biedt de unieke mogelijkheid om van iedere douche in een handomdraai en volwaardig bad voor kinderen te maken. Met het Bibabad bent u in staat uw douche binnen een handomdraai te transformeren in een volwaardig kinderbad met het oppervlak van een normaal ligbad en met anti slip bodem en wasbaar op 60 graden. Geen omkiepende plastic badjes of washandjes in de afvoer.

    Omdat het BiBaBad ingeklapt nog geen 10 cm dik is en zonder water nog geen 3 kg weegt, is het ook uitermate geschikt om mee te nemen op vakantie, de tuin of op de camping, overal waar geen bad ter beschikking is.

    Het frame van het BiBaBad is in breedte, lengte en hoogte verstelbaar. De minimale grootte is ca.70x70 cm en de maximale grootte is ca. 90x90 cm, dit is vergelijkbaar met de oppervlakte van een normaal ligbad. Ook combinaties zoals bijvoorbeeld 70x90 cm zijn mogelijk. Ook de poten kunnen met het eenvoudige clipsysteem individueel worden versteld zodat rekening gehouden kan worden met opstaande randen in de douche. Het BiBaBad kan ook in de meeste kwart ronde douches worden gebruikt.

    Het unieke van het BiBaBad is dat u het badsysteem in de douche plaatst waar u het ter plekke kunt vullen en weer leeg laten lopen. U hoeft dus niet met emmers water te sjouwen. Het bibabad is voorzien van een afvoer. Deze is in een hoek geplaatst en past in een verlaagde afvoer. Na gebruik kunt u het bibabad eenvoudig inklappen en plat tegen een muur wegzetten.
     
  2. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ja leuk he :D Ik had hem al eerder gezien, als Nynke wat groter is wil ik er zeker een aanschaffen.
     
  3. Niet meer actief

    wij gaan hem binnenkort voor alysha aanschaffen, we hebben geld gekregen van mijn schoonouders dus die hebben een goede bestemming
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik had daar een foldertje voor meegekregen op de negenmaandenbeurs!
    wij willen dat ook gaan aanschaffen als ons kindje later groter is ( eerst maar in oktober geboren worden en groter worden haha )
    erg handig voor kids!!
     
  5. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik zag al zoiets staan bij de babydump, maar ik dacht dat ze wat vroeg waren met de badjes voor van de zomer in de tuin.... :oops:

    Maar inderdaad erg handig, vooral als we straks moeten verhuizen naar een huis zonder bad...
     
  6. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff ik ben blij dat wij een bad hebben!! maar anders is het zeker handig
     
  7. Niet meer actief

    ik wou dat wij een bad hadden, nou ja misschien pas ik hier ook wel in hihi, kan 90x90 cm worden en ben zelf maar 1.63 dus past misschien best hihiih
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    vind hem giga handig alleen de prijs ppfffff
    die vind ik iets minder :(
    ik blaas wel een badje op en plaats die in me douche cabine ;)
     
  9. Niet meer actief

    dat kun je idd ook doen. Hebben wij ook wel gedaan in de zomer, maar badje ging lek door de katten die ook zonodig in het lege badje moesten klimmen

    vind het bi ba bad ook hygienisch wat je kunt de hoes lekker wassen op 60 graden en je kunt hem makkelijk meenemen en buiten plaaten
     
  10. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wij hebben een los zitbadje van de bouwmarkt voor de kinderen (45 euro). Zit er zelf ook nog wel eens in. :oops:
    Met z'n drietjes kunnen ze daar heerlijk in spelen. Een stuk voordeliger en werkt prima.
     
  11. Niet meer actief

    joh los zitbadje hoe ziet dat eruit?
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja zeg zeg ;) of beter laat ziennnnnnnnn hihihi
     
  13. Niet meer actief

    idd laten zien is nog beter
     
  14. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hoe krijg ik een afbeelding hier?????
     
  15. Niet meer actief

    een foto maken dan op de pc zetten verkleinen met paint en dan via mijn album uploaden
     
  16. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb even een afbeelding gezocht op internet van een zitbad. Hij staat in mijn album.
     
  17. Niet meer actief

    is idd ook wel handig maar wat is de afmeting kunnen wij denk ik niet kwijt
     
  18. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    ongeveer 1.10 × 0.70.
     
  19. Niet meer actief

    zou net passen maar wel een vreselijk sta in de weg, wel een goedkope oplossing
    maar wij gaan toch voor het bi ba bad kan je lekker inklappen en is dan maar 3 cm breed
     
  20. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wij hebben er een stop ingemaakt en staan er nu ook in te douchen. Hij kan dus gewoon blijven staan.
     

Deel Deze Pagina