ongesteldpijn in baarmoeder.

Discussion in 'Zwangerschap' started by missyb, Dec 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

hebben julie dit ook dat soms er een ongesteldpijntje opkomt.
    of ben ik de enigste
    ik heb hier vooral snachts last van.

2. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Nou als je goed rondkijkt op deze forum dan komt het heeel vaak voor, dus niets om je zorgen over te maken!

3. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja ik heb het ook regelmatig maar gelukkig niet heel erg alleen lichte pijnscheutjes soms..

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ja heb ik ook, nu ook alweer een paar uurtjes met vlagen.
    Vind het van 1 kant wel behoorlijk eng, maar aan de andere kant lees ik ook weer dat dit heel normaal is en gewoon een vorm van bandenpijn.

5. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Daar had ik nooit bij stil gestaan bij die ongesteldheidskrampjes dat je die ook tijdens je zwangerschap behoudt. Want heb af en toe ook die krampen en dacht dan dat ik iets teveel op die dag had gedaan.
    Zou er eens op letten als het bij mijn cyclus past, weet wel dat je geen eisprong hebt tijdens je zwangerschap.

Groetjes Anna.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik vraag me wel altijd af hoe je dan het verschil kunt weten tussen gewone krampjes (die soms ook best pijnlijk kunnen zijn en met vlagen komen) of weeen!

M'n zus zegt, oooooh dat voel je wel als het weeen zijn! Maar weeen hoeven toch ook niet altijd met veel pijn te beginnen?

Ben als de dood voor vroeggeboorte nu ze nog niet levensvatbaar zijn, vandaar.

7. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het voelt wel een beetje op weeen en neej ik heb het zelf ook ervaard dat een bevalling al aangekondigd zonder veel pijn.
    Bij mijn dochter heb ik een bevalling gehad waar toch veel vrouwen jaloers op mogen zijn heb alleen persweeen gehad toen ik naar de auto moest lopen en al snel toen ik in het ziekenhuis was is mijn dochter al geboren. Eigenlijk is dat de eenigste wat ik van pijn heb meegekregen en de rest vond ik toch wel erg goed tehouden.

Meestal verlies je ook wel slijm of breken vliezen toch wel in de meeste gevallen als de bevalling begint.

8. missyb

missyb Niet meer actief

Ja dat heb ik ook wel, heel veel vrouwen hebben er last van ik heb het nooit langer dan 5 min en ook niet elke dag, maar voelt net alsof ik ongesteld moet worden zeg maar maar dan wat in een mindere mate.
    en er word ook gezegt dat ween ook een ongesteldheidsgevoel kan geven, al lijkt me dat wat pijnlijker.
    ik ben blij dat ik straks 28 weken zwanger ben is de baby levensvatbaar dat geeft een heel gerustellend gevoel.

hebben jullie dat trouwns ook dat je onderin je buik een moe gevoel hebt?

Share This Page