Stekende pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door YasmijnN, 7 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Hi,

Sinds gister heb ik behoorlijk pijn in mn rechterzijde. Ik denk dat ik een wat uit de hand gelopen blaasontsteking heb.

Mag gelukkig over 2 uurtjes naar de Huisartsenpost, maar nu begint het onderin ook flink te steken.
    Voelt alsof er veel druk op mn buik staat en er komen dus af en toe fikse steken bij. Iemand ervaring mee?

Alvast bedankt

2. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    H
    Hoe was het bij de HA?

3. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ze zeiden afwachten, als het erger wordt terug komen. Het zeurt nog steeds door, maar zolang ik rustig aan doe is het te overzien.

Lief dat je er naar vraagt!

4. Rainbow2018

8 sep 2017
    23
    5
    3
    Vrouw
    Gingen ze niet eens je urine testen daar? Ik zou naar je eigen huisarts gaan...

5. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik ben 18 weken en had precies hetzelfde gisteren, maar dan aan de linkerkant. Maakte me ook gigantische zorgen maar had me voorgenomen lekker te slapen en vandaag even aan te kijken. En het is ook weer uit het niets verdwenen.. denk dat mijn baarmoeder gewoon een hele erge groeispurt maakt nu want heb ook ineens last van bandenpijn en lage rugpijn. Ga morgen voor de zekerheid even urine controleren bij de huisarts maar heb verder geen blaas of plasklachten.

6. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja dat wel, maar ik had al extra gedronken haha. Leek net water wat ik ze gaf. Hij zei ik zie geen ontsteking.
    Heb nog steeds veel last van mn zij, maar het is wel meer mn gehele rug geworden.

Lig nu veel en hoop dat het over gaat. :)

7. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Oef ja dat kan behoorlijk pijnlink zijn, ik hoop dat het bandenpijn is en dan russt nemen de oplossing gaat zijn :)

8. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Ik kreeg rond de 20 weken ook pijn in me rug bedenk ik me net.. bij mij kwam het echt vanuit me houding.. je rug gaat door het gewicht meer hol staan.

Ben paar x naar cesar therapie geweest om tips te krijgen voor me houding en oefeningen..

Even goed in de gaten houden, blijft het aanhouden gewoon even terug naar je HA

9. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Als dat nu zulke heftige bandenpijn is dan ben ik bang dat je nog wat te wachten staat over een paar maandjes :eek:

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hoeft niet hoor. Ik heb ook alleen tot een week of 20 bandenpijn gehad. Nu nergens last ( althans, niet van banden dan :|)

11. Adrianna

Ik had dag en nacht last van mijn banden de laatste weken. Moest mijn buik vasthouden tijdens het draaien in bed anders schoot de pijn door mijn buik.
    Had ook al vroeg bandenpijn...

12. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik begin ook te denken dat het mn houding is,vooral ook omdat het door trekt tot vrij hoog in mn rug.

Zal er proberen wat beter op te letten :)

jeske160789 vindt dit leuk.
  13. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Uh oh, haha. Ik hoop dat het mee gaat vallen :thumup: merk dat als ik mn bekken wat kantel de lage rugpijn wat verminderd dus zal ook goed op mn houding gaan letten. :)

14. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Van andere dingen dus wel ;) ik hoop dat het wat te doen is voor je.

Ik hoop dat het bij mij ook afzakt, de steken zijn al wel bijna weg.. af en toe nog een steekje. Liezen voelden ook niet fijn, maar is nu wel weer redelijk oke gelukkig. Volgens mij komt en gaat dit ook of niet?

15. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Hoeft helemaal niet. Ik had rond de 20 weken ook heel erg last van bandenpijn. En dat is ook weer weg getrokken. Tis ook maar net hoe snel je buik op dat moment groeit.

YasmijnN vindt dit leuk.
  16. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Tsja.. hele zwangerschap bestaat uit vage klachtjes die komen en gaan :roflmao: tenminste, bij mij dan..haha..
    Ik had vannacht ook steeds pijn in mn liezen. Vandaag nergens meer last van..

17. Adrianna

Ik heb tot 27 bijna geen buik gehad en nog in mijn gewone kleren rondgelopen...
    Toch enorme last van bandenpijn gehad.
    Rond de 13 weken al als ik moest niezen en einde was het verschrikkelijk.

18. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Bandenpijn komt door het steeds groter worden vd baarmoeder. Dus heeft er wel degelijk mee te maken.
    En wil er gewoon mee zeggen dat het niet perse erger hoeft te worden. Niet iedereen is hetzelfde :)

Adrianna en YasmijnN vinden dit leuk.
  19. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja dat is zo wennen voor mij, ene dag zere boobs en de volgende dag niet meer.
    Dan weer steken en dagen erna is dat weer over.
    Omdat het zo onvoorspelbaar is vind ik het meestal nog wat eng :(

20. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Bij mij is het ook nog niet echt te zien :( helaas, zou dat stiekem wel heel leuk vinden. Het is zoiets bijzonders!

Deel Deze Pagina