Halloa allemaal, Ik heb een bladcadeau gehad en nu twijfel ik tussen viva en flair. Even bijzeggen dat ik niet zo van de BN'r verhalen ben (of welke beroemdheid dan ook) en ook niet zo van de mode. De verhalen van de gewone mens vind ik leuker en dingen met wat weetjes of met koken vind ik ook oke. Dus nav die verhaaltje,welke denk je dat IK leuker vind??? Dank jullie
Hai Draak! Ik persoonlijk vind de Flair erg leuk, maar Viva ken ik ook niet zo goed. Het forum vind ik wel leuk.(om mee te lezen, erg amusant soms )
Flair! Hier zitten ze beide in de leesmap, en ben ook meer van de dingen uit jou omgeschrijving. De viva blader ik wel door, maar heb in de flair meer te lezen.
Hoeps. ik had de poll al ingevuld voordat ik je post las.... Zelf vind ik viva vlotter, maar dat kan ook als popie jopie uitgelegd worden, haha. Ik heb er geen abonnement op, dus ben niet helemaaal meer op de hoogte... Nu ik je post gelezen hebt, denk ik dat je Flair heel leuk zult vinden!
Heb zelf nu voor de tweede keer met bladcadeau een abonnement op de Flair. Vindt de Flair een erg leuk blad om te lezen, af en toe lees ik de Viva, maar vind de Viva lang niet zo leuk als de Flair. Ik zou voor de Flair gaan
ik heb ook een abbo op de flair zeker doen zou ik zeggen super leuk blad! viva neem ik af en toe ook mee vind ik echt niet zo leuk !
zat ik ook tussen te twijfelen en heb de viva gekozen, zelf erg tevreden mee. zal de volgende x de flair pakken dan kan ik je zeggen wat het beste aansluit bij jou hihi