slofjes / schoentjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sientje, Sep 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Valentino heeft allerlei leuke en lieve slofjes en schoentjes maar hij werkt ze allemaal binnen 2minuten van zijn voetjes af, hij trapt en miert gewoon net zolang tot ze uit zijn..
    Mijn vraag hebben jullie tips voor bepaalde slofjes ofzo, ik heb bv gehoord dat Zootjes heel erg fijn zijn, heeft iemand hier ervaring mee, of tips?

ps. binnen mag hij ook lekker op zijn sokjes of blote pootjes maar buiten in zijn loopkarretje is t echt vervelend!

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ja, de zootjes zijn heel erg fijn! Lekker zacht en in allerlei kleuren verkrijgbaar. Milan is zo druk dat hij het regelmatig voor elkaar krijgt dat z'n sokken uitgaan, maar met de zootjes is dat nog niet gelukt!

Nadeel is alleen dat ze erg prijzig zijn..........

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    de leren slofjes van de hema zijn ook erg fijn, ze zijn er in de kleuren, donkerblauw donkerbruin, suede donkerblauw met lichtblauw sterretje paars rose met donkerrose kroontje, Sem krijgt ze niet van zijn voetjes...de zooitjes krijgt hij wel zelf uit, zeker als het een aantal keer gelukt is om het klitteband los te trekken.
    De boumy slofjes vindt ik ook erg fijn.

Ook de boumy"s zijn erg prijzig....even op de aanbieding letten bij ouders van nu...daar kun je ze vaak stukken goedkoper bestellen. Suc6 met je keus!

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
  5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Die zijn inderdaad erg leuk, maar vind ze toch meer voor een meisje. Zou ze Milan niet zo snel aantrekken, of ligt dat aan mij?

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Klopt het meerendeel vind ik ook meisjes modellen. Maar bijvoorbeeld de Rap Ova of de Hiker vind ik weer echt voor jongetjes..

7. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Op marktplaats worden veel nieuwe zootjes aangeboden voor veel minder geld dan in de winkel.

Pim

8. Charos

Charos Lid

Aug 15, 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    www.timmys.eu die vind ik nog mooier dan de zootjes, zijn erg zacht van binnen.

Share This Page