hallo voel je een innesteling? ik zou vandaag mijn innsteldag hebben maar heb niets gemerkt zou dat kunnen? groetjes Moi
Ikzelf heb het ook niet gevoeld, had alleen beetje bloedverlies gehad, maar verder niks gevoeld of zo.
maar heb je meteen dezelfde dag wat bloedverlies of kan het ook later zijn? uhm gewoon maar afwachten denk ik haha ik kan vanaf volgende week pas testen thanx voor de andwoorden
Ik had op dezelfde dag dat ik ongi moest worden beetje bloedverlies, echt een paar drupjes maar, d8 echt ongi te worden, want zo voelde het ook met die buikkramp.
Ik heb ook bloedverlies gehad, echt maar een paar drupjes. De maand hiervoor dacht ik dat ik het voelde omdat ik menstruatie-achtige krampen had 5 dagen na de eisprong en ergens had gelezen dat je dat kon voelen tijdens een innesteling. Maar het was toen helaas niet raak. Misschien deze maand dan? Ik voel verder nix.
veel mensen voelen het niets eens of associeren het niet hiermee. Ook bloeddruppels komen maar bij 1 van de 3 mensen voor. Lijkt wel alsof veel mensen dit hebben maar niets in minder waard. Ik heb rare krampen gevoeld maar geen bloed ofzo. Over 7 dagen weet ik meer....
Ik heb deze keer 1,5 dag last van steken gehad. Ook was ik toen misselijk en voelde me grieperig. Toen de steken weg waren voelde ik mij ook weer gewoon helemaal goed. Heel raar haha. Ik moet afwachten, de banner staat op mijn langste cyclus maar volgens mij heb ik mijn ei 2 dagen eerder gehad.
en vanaf wanneer kun je dan klachten hebben zoals de meesten hebben pijn borsten moe misselijk enze enze is dat na de innesteldag? ik heb wel wat kleine krampjes gehad vorige week 2 dagen en toen was t over en verder voel ik me goed ? groetjes moi
wen1, soms voel je niets heb ik wel eens gelezen. Dat is bij ieder anders en daarom zooooo frustrerend!