Medicijnen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cyberbob008, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyberbob008

8 feb 2007
    11
    0
    0
    Help, ik heb van de gyneacoloog een recept gekregen, maar ik twijfel of de apotheek de goede heeft meegegeven. Ik probeer zwanger te worden maar dat gaat nog niet omdat ik PCO syndroom heb. ik zit al een tijdje aan de provera en de clomid. Nu heb ik van de arts ook nog Metformine gekregen en deze moet ik in combinatie met die andere gaan slikken. De apotheek vertelde me dat die medicijnen alleen voor diabetes waren. Weet iemand hier meer over? ik durf ze nu niet in te nemen.

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen idee! Wees voorzichtig en vraag het nog eens na bij je arts!
    Zie dat je 18 dagen overtijd bent. heb je al getest? ;)

Suc6 meid!

Liefs Marjo

3. cyberbob008

8 feb 2007
    11
    0
    0
    ik kom net van de gyneacoloog af en ik ben niet zwanger ik heb geen eisprongen gehad tot nu toe (al 5 maanden niet)

groetjes

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wat vreselijk meid! Sorry wist ik dus niet! :rolleyes:
    Wens je heel veel suc6!

Liefs Marjo

5. cyberbob008

8 feb 2007
    11
    0
    0
    maakt niet uit, toch bedankt voor je reactie

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Sommige gynaecologen schrijven metformine voor, soms los en soms in combinatie met clomid. Er zou een verband bestaan tussen een verstoorde suikerstofwisseling en pco. Dus vreemd is het zeker niet. En bij sommigen komt er weer een eisprong door metformine, vaak wel in combinatie met clomid.

Maar wat ik wel vreemd is dat je zomaar een recept hebt gehad, maar geen uitleg? En dat je het dus hier moet vragen...

Liefs,
    Snoopy

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik slik ook metformine voor pco. als je clomid metformine googled kan je wel wat terug vinden erover.. hoeveel mg clomid heb je nu geslikt.
    Je moet de metformine overigens wel rustig opbouwen

8. cyberbob008

8 feb 2007
    11
    0
    0
    ook 150 mg clomid + metformine

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hoi,

Je moet je wel wat beter laten voorlichten, meid! ;) Daar zijn die artsen voor! Niet dat wij je niets willen vertellen, hoor, maak je maar niet druk.
    De combinatie van Clomid en Metformine is nog in een experimentele fase. Niet alle artsen willen het voorschrijven. Wel hoor je met regelmaat dat het soms inderdaad voor een eisprong zorgt! Mijn arts is er helaas niet voor.

Heel veel succes!

Deel Deze Pagina