Het is voor mij dus verkeerd afgelopen.. Op de echo was niets meer te zien van de zwangerschap, waarschijnlijk heb ik het vruchtje met 5-6 weken al verloren. Ik was anders 7 weken en 4 dagen zwanger. De gyn vond het wel vreemd dat ik nu nog bruinverlies had en ik moest bloed prikken voor het hcg-gehalte. maandag moet ik weer komen voor de uitslag. Er was een hele kleine kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar die kans achtte hij zeer klein. Hopelijk pakt het voor jullie beter uit!
Ik vind het echt heel sneu voor je Smeetje. Veel sterkte en ik hoop dat je cyclus snel weer opgepept is, zodat jullie weer verder kunnen. Ik duim voor je.
@Smeetje wat rot voor je!! Heel veel sterkte meis! Laat je de uitslag nog weten van de bloed test? Liefs Jo.
wat erg voor je Smeetje ..ik hoop dt het snel raak zal zijn en dat je de MK een plaasje kan geven .........dikke knuf asjuh
heel veel sterkte meid. weet precies hoe je je voelt, maar ik hoop net als asjuh dat je weer heel snel zwanger zult zijn liefs
Ik heb maandag de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Ik heb met 6 weken een miskraam gehad, mijn baarmoeder was "schoon" dus het vruchtjes was al verdwenen. Mijn hcg was 12?? Ik weet niet hoe hoog als het is als je zwanger bent, dat ben ik vergeten te vragen. Je zit daar het verhaal maar aan te horen en durft van de zenuwen en de spanning bijna niets te zeggen. Ik was er later vrij nuchter over, maar heb het idee dat ik de klap nu pas krijg. Mijn vriendin is hoogzwanger, mijn zusje is niet zwanger en we moeten nog op kraamvisite... Kan daar allemaal niet zo goed tegen. Ook omdat we eigenlijk afgesproken hebben (mijn vriend en ik) om het verder tegen niemand te vertellen. Is dat eigenlijk wel goed? Ik ben bang dat als iedereen het weet, dat ze de hele tijd gaan bellen hoe het gaat en of het "alweer gelukt" is. Dom zeggen misschien, het is allemaal wel goed bedoeld, maar denk dat ik het dan niet zo goed verwerken kan. Beetje lang verhaal geworden, sorry...
Heee meis, Wat ontzettend akelig voor je meid!! Ik weet hoe je je voelt (zit zelf op dit moment met mijn 2e miskraam) en ook je vragen zijn heel logisch en herkenbaar. Probeer eerst tijd te besteden aan je verlies en verdriet en zo kan je voorzichtig je eigen antwoorden op die vragen formuleren. Het is niet niks wat je moet doorstaan dus neem de tijd voor jezelf. Het zien van andere zwangeren is inderdaad moeilijk, maar accepteer gewoon voor jezelf dat dat moeilijk is, dan kan je je verdriet misschien het beste verwerken. Meid, mijn gedachten zijn bij je. Liefs en een knuffel, Anouk.
Het gaat al een stuk beter met me. Het vloeien is al een paar dagen over. Dus we gaan ons best doen om snel weer zwanger te raken. Het scheelt ook wel dat we al een gezonde dochter hebben, bij mijn 1e zwangerschap had ik helemaal geen complicaties, dus ben van deze miskraam niet echt 'bang' geworden dat het 'niet meer wil'. We blijven positief en hopelijk lukt het dit jaar nog wel om zwanger te worden. Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle steun en lieve berichtjes. Voor de dames die hetzelfde mee hebben gemaakt, heel veel sterkte en we zien elkaar vast weer op het forum 'zwanger worden"!! Liefs C.