van af waneer kan je met je baby spelen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley17, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames. :D ik heb dus gehoordt dat je met je baby kan spelen als hij/zij nog in de buik zit. maar van af hoeveel weken kan dat dan eigelijk? kan op internet niks vinden over van af waneer dat kan en vindt het wel luek om te weten ;)

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

zowiezo vanaf het moment dat je hem/haar voelt.
    alleen ons dwarsliggertje reageerde dan helemaal niet meer, stopte je, dan begon het weer te trappen , maar het weigerde om richting je hand te draaien hahahahaha

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik kan niet spelen,want ik wrijf tegen de placenta aan :(

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dat is ook een spelletje :)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

kan wel hoor. hier de placenta aan de buikwand maar reageren doet hij al vanaf 22 weken. por ik hem port hij terug :oops: maar ook gewoon over de buik heen wrijven reageerd hij ook erg op.gericht schoppen naar de hand

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hier precies hetzelfde als blusvrouw..

7. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Die van mij reageerde ook al met 22wk als ik even klopte ;)

Sinds vannacht volgt ze mn hand en zie ik echt duidelijk mn buik op en neer gaan (golven)....1 groot circus daarbinnen :whistle:

Heb placenta ook aan de voorkant.

8. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    wat luek :D dan wordt het tijdt dat ik het ook maar eens ga proberen ;)

9. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Waarom kan dat niet? Heb je een voorliggende plactenta? Ik heb ook een voorliggende placenta en kan wel met me beeb spelen. En elke dag, zo lief...

Liefs Jeanney

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

bij mij gaat ze echt niet richting hand als ik het zou willen. Wel jammer. Soms denk ik: misschien is ze wel autistisch.
    Maar ik lees nu dat meerdere het hebben ;) gelukkig maar.

Schoppen en terug porren doet ze wel :)
    Maar echt naar je hand gaan met de billen of rug dat doet ze niet vaak. Heb het pas een paar keer gehad. Was wel toppie om te voelen.

11. kellie

kellie Lid

12 sep 2008
    90
    0
    0
    bij mij reageert hij wel op aanrakingen van mijn buik en vooral als ik een soort kommetje maak met mn hand,dan voel ik soms iets hards eronder.
    ik las ook dat je je buik iets moet optillen en dan wiegen van de ene kant naar de andere,maar als ik op mijn rug lig is mijn buik best plat,dan valt er niks te wiegen haha.en als ik sta voel ik de baby minder.
    maar ik geniet steeds weer van elk schopje en porretje:):)

12. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Is die van jullie ook zo eigenwijs?
    Op mijn hand reageert ze wel, schopjes dus al weken.
    Maar zodra mn vriend zn hand op mn buik neerlegt is het afgelopen...hij heeft haar ook nog maar een paar keer kunnen voelen, wel jammer :cry:

13. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nee hij reageert niet echt. Hij schopt wanneer hij er zin in heeft, en niet perse als ik mijn hand op mijn buik leg ofzo. Eigenwijsje denk ik, net zoals zijn vader :)

14. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik zie vanaf de buitenkant wel is een bobbel uitsteken,zodra ik me hand erop leg,gaat ze weg,dus ik denk niet dat ze positief op me hand reageert? :(

15. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Bij mij doet hij dat dus helemaal niet! Kan porren wat ik wil, geen reactie, geef ik het op en een paar minuten later voel ik een paar schopjes. Maar als ik in bed lig kan ik hem zo vastpakken, dan kan ik hem helamaal voelen. Dat is ook het enigste wat m'n man kan voelen, hij heeft hem nog steeds niet voelen schoppen. Voel wel dat ie zich af en toe omdraaid of verschuift...pfff dat vind ik echt een heel vervelend gevoel!

16. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hier al met 18 weken hoor. Als ik mijn hand op mijn buik leg gaat hij er helemaal tegen aan liggen schuiven. Mijn man kon het ook gewoon voelen. Nu schopt en schuift wat op en neer, vooral als ik met mijn handen over mijn buik wrijf of ze erop laat rusten. Je ziet ook zijn bewegingen ook (vooral zn kontje dat zie je steeds een bobbeltje opeens).

Heel leuk.

Gewoon proberen,

Succes ermee

groetjes

17. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier spelen we verstoppertje: als papa wil voelen gaan we muisstil liggen ;)

18. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dat omdraaien vind ik ook een vervelend gevoel :eek:

19. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hier ook! Mijn man zei al dat baby me niet lief vindt (bij wijze van grapje). Zelfs bij mijn hand, houdt ie zich nl. stil, niet alleen als mijn man het doet. :(

20. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Hier andersom! Zodra mijn ventje zijn hand op mijn buik ligt komt er actie. Soms duwen of schoppen maar altijd schuift Puk naar zijn hand toe.

Legde iemand anders een hand op mijn buik dan werd het acuut stil...

Inmiddels is bijna elke beweging te voelen, dus kan de buitenwereld ook lekker meevoelen. Maar nog steeds is papa de enige die Puk kan lokken naar een ander plekje in mijn buik door zijn hand daar neer te leggen.

Deel Deze Pagina