ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wonderteam, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik wil deze maand voor het eerst beginnen met ovulatietesten. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik deze nooit hoeven gebruiken ,omdat het in ronde 1 raak was. Nu zijn we in ronde 4 en wil ik het toch proberen.

Ik heb wel wat vragen.
    Welke cyclusdag begin je ongeveer?
    Wat is het beste testtijdstip?
    Hoe zit het met vocht drinken?

Alvast bedankt voor de reacties.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jou cyclus is 28-27-30 dus dan zou ik ongeveer op dag 10 beginnen. S' middags is het beste om te testen, op vaste tijden. Voor die tijd mag je niet te veel drinken. Geloof 2 uur van te voren, maar dat staat ook in je 'bijsluiter'. Je mag die testen trouwens niet met ochtendurine doen. Succes!

3. wonderteam

Bedankt voor je antwoord :D

Dus dinsdag ongeveer beginnen. Is rond 17 uur niet echt een goede tijd? Vind het zo vervelend om ze tussen de middag op mijn werk te moeten doen:) Als tussen de middag beter is ,moet het natuurlijk :d In mijn bijsluiter kon ik niks vinden over dat drinken ,maar wellicht heb ik er over heen gelezen

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    je kan het beste beginnen vanaf 10 uur sochtends tot max 8 uur savonds had ik ergens gelezen dus tussen die tijd beginnen met testen en het beste is elke x op dezelfde tijdstip voor de meest betrouwbare uitslag

5. wonderteam

Ok dankje :D Dat geeft moed haha Thuis testen is toch een stuk prettiger :D

6. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoi Tessa,

Ben je al begonnen met testen?

Ik test nu voor de 2e maand, maar heb nog geen echte positieve test gehad, maar heb nog geen echte positief test gehad.. Er is wel een aatal dagen een licht lijntje.. Wat wel wat donkerder wordt, maar nooit zo als controle streep.

Wat kan de oorzaak hier van zijn? Zou ik dan misschien toch teveel drinken? Of een hele korte lh piek hebben?

Ben benieuwd naar jullie kijk hier op..

7. wonderteam

@ priscil, nee ik ga deze maand echt voor het eerst beginnen. Dus kan je nog geen ervaring geven. Wel vreemd dat je die piek nog niet hebt gehad. En dat lichte lijntje zwakt die na verloop van tijd weet af?

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kan ik mij voorstellen inderdaad ja! :D

9. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @ Tessa,

Ja het lijntje verdwijnt uiteindelijk wel. Er zit dan een lichte piek als ik ze allemaal vergelijk. Maar is niet zoals die hoort te zijn :(
    We wacheten het maar af.

Kon jij al beginnen? of ben je al begonnen?

Deel Deze Pagina