FF zegt van niet...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door xSnOOpie, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    En je temperatuurt wel iedere dag op hetzelfde tijdstip? En waar temp je (oraal/rectaal)? Je temp schommelt in mijn optiek nogal. Kijk je ook naar je afscheiding?

Vervelend hé, als het allemaal niet meewerkt.

2. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Stando Ik temp altijd op hetzelfde tijdstip, alleen soms ben ik er s'nachts uit omdat ik dan moet plassen. Zelfs in het weekend zet ik m'n wekker om te tempen. Ik temp rectaal.
    Uit mijn afscheiding haal ik niet zoveel daar ik altijd wel afscheiding heb.

3. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    En begrijp ik het goed dat de eerste hier genoemde cycli nog met de prikpil waren? Dan denk ik dat je gewoon nog aan het ontpillen bent...:(

4. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Stando Nee nee, prikpil heb ik vorig jaar april (2013) voor het laatst gehad. Dus lijkt me niet dat dat nog ontpillen is? Overigens ben ik nu voor de 3e keer ongesteld. Augustus, september en oktober (2014).

5. boomstam

boomstam Actief lid

12 okt 2014
    147
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Balen dit... ik ben net begonnen met tempen en wist het ook niet zo goed of ik wel/geen ei had en wanneer dan.

Ik heb nu een app op mijn telefoon; mama apps heet het.
    Deze app geeft aan wanneer je eisprong is geweest. Misschien kan je dit proberen?

6. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @boomstam mamaapps gebruik ik al maar bedankt voor de tip. Ben een beetje obsessief bezig geloof ik... In ieder geval geeft mamaapps ook aan dat ik in augustus een ovulatie heb gehad. Maakt verder niet uit, we gaan vrolijk door. Al word ik er soms wel moedeloos van. Toch 'fijn' dat ik niet alleen ben.

7. boomstam

boomstam Actief lid

12 okt 2014
    147
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Ik snap je helemaal Snoopy. Het wachten is ook niet leuk en elke dag ben je er natuurlijk mee bezig. Je bent niet de enige die er obsessief mee bezig is. Ik ben nu 1 dag overtijd; heb een driefasig patroon gehad maar nu toch bruinverlies. :( Succes!

8. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ah balen boomstam. Jij ook heel veel succes. Hoop dat we snel beter nieuws te melden hebben :)

9. boomstam

boomstam Actief lid

12 okt 2014
    147
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Ja... diep van binnen hoop ik natuurlijk op een hoge temp. morgen. Soms lees je weleens mensen met bruinverlies wat dan niet doorzet. Maar heb er een hard hoofd in.

Morgen weet ik dus meer...

10. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het zal aan het late tijdstip liggen hoor, en ik hoop dat je het niet vervelend vind. Maar ik snap niet hoe je nog maar drie keer ongesteld kunt zijn geweest als je vorig jaar april al bent gestopt met de pil? :(

En hoe kom je dan aan die cycli van januari tot en met juli?

Begrijp me niet verkeerd, hoor. Ik wil het gewoon even duidelijk hebben opdat ik je misschien kan helpen... :)

En ja obsessief bezig, dat hebben we allemaal wel eens in meer of mindere mate gedaan denk ik zo :p

11. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh ik ga voor je duimen boomstam. Laat je het weten?

Nee vind het helemaal niet vervelend hoor Stando ben heel blij met alle informatie :)
    Maar met de prikpil duurt het heel lang :(
    En met die cyclussen... ik had ergens gelezen dat bruinverlies spotting is en roodverlies een menstruatie. Vandaar denk ik. Het was alleen nooit veel, vaak alleen maar een veeg op het toiletpapier. En nu de laatste 3 cyclussen, ja dat zijn echte menstruaties want het begint licht word middelmatig en dan hevig waar ik dus doorlek omdat ik m'n supertampon om het uur moet vervangen. Sorry voor de details...

Deel Deze Pagina