temperatuur hoog, maar...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door happy2012, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    ...ik ben het spoor bijster!

Lieve dames,

Ik sta op het punt om mn huisarts te bellen, maar voordat ik dat doe hoop ik dat jullie mij wellicht kunnen helpen, als ik dit in het goede topic plaats en..(sorry als t een lap tekst wordt ;))

Na een MA met bm verklevingen als gevolg, heb ik 1 juli weer groen licht gekregen om voor een zwangerschap te gaan. Yes!
    Nu heb ik mn temp beetje bijgehouden want wilde er een beetje grip/zicht op hebben. Toen zei FF eisprong, ik twijfelde, maar het was vakantie, ik dacht het zal wel en geef t rust, dus niet echt getempt! Toen aantal dagen later vlekje bruinig, dus dacht eerst menstruatie, maar kwam niets meer, dus dacht aan innesteling. Weer aantal dagen later test gedaan, negatief. Temp blijft nu wel hangen op 37.1, maar krijg geen duidelijke test, nu wel sinds 3 dagen een, bijna verwaarloosbaar, streepje op kruidvat 2v5...maar,
    Mijn angst voor MA komt nu boven drijven, dus vraag ik mij af...kun je aan je temp zien dat er een miskraam/ MA aan de gang is? maw; daalt de temp of kan die toch hoog blijven? Of moet ik me geen zorgen maken, maar stijgt hcg soms wel zoooo langzaam?

Hoop dat jullie advies hebben?!

Super dank!

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik had bij mijn vmk dat mijn testen lichter werden en twee dagen voor dat mijn mk begon stortte mijn temp in elkaar. Zie kaartje 'derde ronde na eerste miskraam'.

3. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Dank voor je reactie! Aan de temp kun je dus best wat aflezen, afwachten dus voor mij, want ik durf nog lang niet te juichen.
    Voor jou wel, je bent nu lekker 17 weken onderweg! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Na mijn eisprong is mijn temp smorgens rond 37.0 - 37.2. Ik heb een missed abortion gehad op 10 weken. Het hartje was al 2 weken gestopt. De dag van de curretage heb ik smorgens nog mijn temperatuur genomen en die was toen 37.1. In mijn geval zei de temperatuur dus niks over een missed abortion. Maar elk lichaam is anders.

Deel Deze Pagina