wie kan er iets zinnigs zegggen over deze temp..

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by leonieke, Apr 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Is er iemand die met mij mee wil kijken?

Ikheb dinsdag avond, woensdagavond én donderdag avond een positieve ovu test gehad (digitaal van CB, smiley..)

Nu geeft ff mijn ei aan op dag 13 of dag 19 (als ik hem verder invul..)

Is dat niet gek? Zit dan wel heel veel tijd tussen ovu en eisprong-temp..

Wanneer zouden jullie dit ei verwachten?

thnx!
    Groeten Leo

2. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

Apr 10, 2008
    579
    0
    0
    Hoi,
    Ik denk niet dat je ei al is geweest. Aangezien je al een paar dagen een posi ovutest hebt, zou hij wel elk moment kunnen komen.
    Dag 13 denk ik niet dat hij is geweest, want er is daarna geen stijging in je temp te zien.
    Ik zou zeggen, grijp je mannetje en ga ervoor:D :p

3. leonieke

Thnx voor meekijken en voor je reactie. Ik heb 2 data weg gehaald.. doe waren met 36.7 en 36.9 wel hoger.. maar waren wat vaag ivm hele nacht wakker door hoesten.. dus maar verwijderd..
    Ikgeloof dat ie hem nu op vandaag zet, mits ik vanaf morgen hoge tempen heb..

mannetje grijpen, komt goed.. ;)

4. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Een wist-je-dat-je over Fertility Friend: ;)

In principe kun je de temperatuur laten staan. Wanneer je bij specific "sleep deprived" aanvinkt, zul je zien dat FF er een wit bolletje van maakt. Dan is het een soort van onbetrouwbare meting.

Wanneer je het vinkje achter het invulveld van de temperatuur aanzet (discarded) dan neemt FF deze niet mee in de analyse. (blauw bolletje, maar de temperatuur wordt genegeerd in de lijn.)

5. leonieke

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik denk dat je ei op CD16 is geweest, mits hij de komende dagen door blijft stijgen. Dan zou het ook kloppen met je ovutesten.

7. leonieke

Ik denk dat persoonlijk ook. Maar hoe ik hem ook verder invul.. hij geeft ofwel dag 13, ofwel vandaag.. :(

Heb me er maar bij neergelegd dat ik het afwachten moet. Heb altijd een LF van 11 dgn.. dus we komen er wel achter.. ;)

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    ik sluit me hierbij aan!

Share This Page