nou hier ff een verslagje ben gister naar de VK geweest en die heeft me gestript was best pijnlijk, maar het heeft niet geholpen. moest dus vandaag naar het ziekehuis en hebben ze en hartfilmpje gemaakt en een echo, toen kwamen we er ineens achter da de kleine in een STUIT ligging lag!!! nou ik was helemaal vanslag ze hebben geprobeerd om te draaien maar da lukte niet, toen hebben ze besloten dat het een keizersnede wordt omdat de kleine best groot is en mn bekken waarschijnlijk te smal ... dus ik word een zondag opgenomen om 9uur en dan om 11 uur geholpen als alles mee zit dus het gaat wel ineens heeeeeel snel maar ben er wel blij om!!! nou ja jullie horen het wel als de kleine er is, en ik weer thuis ben het zou hoogstens 3 dagen duren als alles goed is jullei horen snel van me xxx
Heel veel succes en sterkte aanstaande zondag! Wel spannend hoor! Ik zal aan je denken... Dikke knuffel van An
wooooooooo .... wat een toestand... hebben ze het daar gewoon verkeerd gevoeld bij de VK?...want die van mij was volgens haar wel omgedraaid, maar heel zeker was ze nou ook weer niet, dus ik weet het nu ook niet..!!! maar TOF... zondag heb je je kleine ... leuk leuk leuk... maar idd wel ff schrikken zeg... ben zo benieuwd... echt spannend (K)
wauw spannend zeg! bij welk gezondheidscentrum loop je in almere? en deed het proberen te draaien pijn? wel leuk dat je weet dat je kindje er zondag zal zijn gaaf!!
heey heey ik loop bij perspectief!!! woon je ook in almere??? het draaien deed helemaal geen pijn was er wel bang voor maar is me echt 100% mee gevallen!!! xxx
Das idd ff schrikken jah dat die kleine in stuit ligt. Zondag heb je je kleintje .. meid, heerlijk. Spannend allemaal hoor
Eigenaardig dat ze nu pas ontdekken dat ze in een stuit ligt, maar ik wens je heel veel suc6 voor komende zondag, het wordt dan wel een zondagskindje
Nou meis... in ieder geval heb je je kleine meissie zondag in je armen. Wel slordig hoor dat ze er zo laat achterkomen. En vreemd dat ze je nog tot zondag laten lopen, als het zich nou eerder aandient, dan moet het zeker ineens met spoed.... Heel veel succes... en ik hoop snel een foto van je kleintje te bewonderen.
ja, maar zit zelf bij de compagnie... in buiten maar fijn dat het geen pijn deed...want je hoort weleens anders ...nou aftellen nu maar he
heey meiden bedankt voor de lieve reacties ja ik vind het ook echt slordig dat ze het nie eerder gezien hebben baal ook echt!!! en het leuke was toen ze me gister gingen strippen toen maakte de VK nog een geintje van hahahaah ik ben lekker de eerste die der hoofdje heeft aan geraakt maar ja we blijven positief en ik heb lekker idd de kleine een zondag in mn armen en ben dan echt officieel mamma xxx
Hey meissie.....nou zeg, wie had dat nou gedacht?? Ik zei toch dat ze dwars en tegendraads was Er zit één voordeel aan meis, nu weet je zeker dat je haar zondag in je armen kan houden. Ik zal aan je denken....heel veel succes en sterkte zondag!! Dikke knuffels .... Nies