nou meiden ff een laatste update van mij voor ik morgen het ziekenhuis in ga hahahaha ik voel me goed dus dat scheelt wel ben er echt helemaal klaar voor en ken nu nie meer wachten tot het zo ver is en ik der hoor huilen en der ken zien bedankt voor jullie lieve reacties en ik hoop jullie snel op de hoogte te kennen brengen!!! xxx
zal ze der kleintje al in haar armen hebben ? gossie wat een gedoe zeg arme meid dat ze dat niet eerder gevoeld hebben heel veel sterkte en alsvast gefeliciteerd
tis nu 11.10... en ze zou om 11 uur geholpen worden... dus wie weet .... we horen het vast snel spannend hoor..vind het echt super voor dr..!!!
Ik ben een beetje laat, maar heel veel succes. Het zal nu wel zo'n beetje tijd zijn, spannend hoor. Ik ben heel benieuwd.
Echt zo gek ook!! Zo praten we erover wanneer de kleine komt.. Dan laat het op zich wachten.. vraag ik me af of je word gestript of iets.. En Nu heb je waarschijnlijk je kleintje al in je armen hihi Heeeeeel bijzonder moet ik zeggen Ben benieuwd tot we nieuws horen
@ femke.... De kleine is ook al geboren, en ze zijn zelfs thuis. Dit onderstaande staat bij het forum geboren.... ANGELEYES nou ik mag het nu eindelijk na 41 weken en 2 dagen ook zeggen mijn kleine meid is geboren ze heet Fay Yvonne het is een flinke meid van ruim 8pond alles gaat goed met der ze is met een keizersnede ter wereld gekomen een zondag om 10.43 maar we zijn nu al lekker samen thuis!!!
hier ff een update... ben nie zo veel online bene cht lekekr aan het genieten van mn dochter ecthheerlijk!!! ik vond het leuk om moeder te worden maar het gevoel om het ook echt te zijn is nog geweldiger!!! met mij gaat alles goed loop weer als een kieviet mot me zelf wel remmen en ff drammen om een breake te nemen anders loop ik echt te hard van stapel!!! met de kleien gaat ook alles goed ze heeft tot nu toe 1 nacht nie door geslapen dus das ook ergggg lekker hahahaha nou iedereen heel veel succes met de zwangerschappen en met de kids ik lees stiekem tussen door nog wel mee maar heb het op het moment best druk dus ik kom zo snel mogelijk weer kletsen... xxx
Ga jij inderdaad maar lekker genieten van die kleine En wat fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine
@ angeleyes...geniet jij maar lekker van je mooie meisje... Ze heeft lang genoeg op zich laten wachten.