FF zeuren...

Discussie in 'De lounge' gestart door tukker, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Mijn tante en 2 neven (haar zoons) met partners wonen ongeveer 45 min rijden uit mijn buurt. Toen Renske geboren was ook een kaartje naar hen gestuurd. Geen kaartje terug gekregen Geen telefoontje, en zijn ook niet op kraambezoek geweest en komen ook niet. 2 weken geleden op een zondag middag was ik met Renske bij mijn oma en daar kwam mijn tante ook. Ze ziet mij en Renske en zegt alleen Hallo hoe is het met jullie. (aardig dat ze dat wel vraagd) Haar oudste zoon is onlangs weer vader geworden van een 2e gezonde zoon. Het stak mij dat zij mij niet eens feliciteerde met Renske, en heb toen het belletje laten rinkelen door haar wel te feliciteren met haar kers verse kleinzoon. En nog geen felicitatie terug:(. Gister avond op een verjaardag was haar jongste zoon erook. En ook hij heeft wel met mij gepraat maar niet gefeliciteerd.
    Maar heb hem ook niet gefelicteerd op een gegeven moment is bij mij de koek op en kan ik met dit soort dingen koppig zijn;).

Herkenbaar? wat vinden jullie?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

zo herkenbaar, schoonouders en schoonzusje die niet feliciteren dat we gaan trouwen (zus van mijn vriend en zijn ouders dus)
    niet omkijken naar hun kleindochter en nichtje, en maar zeuren dat ze haar nooit zien AAAAAAAAHHHHHHHHH

nou ik ben er heel makkelijk mee en klaar mee, steek hem naar in hun PIEP.

nu moet ik wle bekennen ook niet altijd attent te zijn, maar met geboortes etc stuur ik toch altijd wel een kaartje,

ik vind dat je goed heb gehandeld, jij hebt haar wel gefeliciteerd, eens houd het op, het moet wel van 2 kanten komen.

je moet maar zo denken, zij missen een heel leuk meisjes.

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Misschien gewoon eens uitleggen wat je dwars zit?
    Zelf zou ik er niet mee zitten, hier ook familie waar we nooit wat van horen en zelfs met de bruiloft geen reactie op de uitnodiging hebben gekregen. Blijkbaar hebben zij geen behoefte aan contact, dan zou ik het lekker zo laten.

Deel Deze Pagina