meiden, ik heb helaas last van een schimmelinfectie echt heel irritant. nu heb ik medicijnen gekregen, een tablet die je moest inbrengen en zalf maar wat ik me nu afvraag moet ik die tablet inbrengen en daarna nog die zalf? wie kan mij helpen?
Staat er niks over in je bijsluiter(s)? Voor zover ik weet is de tablet om inwendig de infectie te bestrijden en de zalf voor uitwendig gebruik, of heb ik dat mis? Dan lijkt het me dat je idd eerst de tablet inbrengt en daarna de zalf, maar goed, ik ben natuurlijk geen dokter
er staat in de bijsluiter dat ik die zalf ook inwendig moet gebruiken en een beetje uitwendig. ik kan anders misschien even de huisartsenpost bellen.
Het logische lijkt mij... tab. erin...die bruist de bac op... wel voor slapen gaan erin brengen... zijn nare tabs.. en creme op je vagina
Doe maar gewoon die tablet erin en dus wat creme aan de buitenkant smeren.. misschien een beetje dubbelop maar dan ben je er zeker wel vanaf
De pil inwendig en de zalf uitwendig. De zakf zou je eventueel ook inwendig kunnen inbrengen, maar dan is de pil niet nodig. Beetje dubbelop.
Dan zou ik het gewoon doen zoals het in de bijlage beschreven staat, om te beginnen met de tablet en daarna de zalf. Als je echt twijfelt zou ik morgen even gewoon bellen met je eigen huisarts. Ik zou hier zelf niet de HAP voor bellen, eerlijk gezegd... Al weet ik heeeel goed hoe irritant die infecties kunnen zijn
Ja eerst tablet erin, en dan nasmeren, kan ook gedeeltelijk inwendig met die zalf. Wel handig dat je pas dat tablet inbrengt als je al op bed ligt, want als je snel weer overeind komt kan het gaan 'lekken'.
Dit lees ik over de zalf, ik heb het gegoogled: Hoe moet ik dit medicijn gebruiken? Kijk voor de juiste dosering altijd op het etiket van de apotheek of in de bijsluiter. Hoe? De vaginaalcrème wordt geleverd met een speciale wegwerpapplicator. Hiermee kunt u de crème diep in de vagina inbrengen. Ga hiervoor op de rug liggen met enigszins gebogen, gespreide benen. Breng de met de crème gevulde applicator diep in de vagina in. Druk dan de applicator leeg en gooi hem weg. De ovule kunt met uw vinger inbrengen.
Die ei erin doen en de creme goed je plassertje mee insmeren. Wel snel rennen anders plopt je ei eruit.
nou ik zal die zalf ook wel gewoon gebruiken want het is echt heel irritant. ik hoop dat het snel over is.
Je hebt er dus niet een speciale wegwerpapplicator bij om het mee in te brengen die zalf, zoals in mijn stukje? Trouwens.... niks genants aan hoor. Ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft (gehad).
ja die heb ik er wel bij gekregen, maar vond het nogal dubbelop om nu en een tablet en die zalf inwendig te gebruiken.
Ach, hoe meer hoe beter, toch? Je kunt er maar vanaf zijn en de HA heeft het niet voor niks voorgeschreven toch? Gewoon doen hoor!