het lukt niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door harmlove, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harmlove

harmlove Nieuw lid

18 nov 2006
    1
    0
    0
    ik werk bij klene
    hoorn
    hey ik ben linda en ik ben al 2 maanden aan het proberen om zwanger te worden van mijn vriend maar het lukt niet

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

HoiHoi

ik zie dat nog niemand gereageerd heeft, dat komt waarschijnlijk omdat t bijna niemand lukt om binnen twee maanden zwanger te worden.

Gemiddeld doen de meeste vrouwen er toch wel een half jaartje over of langer. Pas als t na een jaar niet lukt ofzo kun je zeggen t lukt niet laten we eens langs een dokter gaan. Dus geen zorgen en gewoon lekker klussen

3. Al? 2 maanden is echt nog maar pas hoor.... Zit zelf ook in de 2e ronde, maar na 2 maanden is het gewoon nog geduld hebben, meid!

Groetjes Jelske...

4. Niet meer actief

hoi!
    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje schaamteloos van je dat je loopt te zeuren dat het nog niet gelukt is!Ga maar ff kijken onder het topic waar meiden in de medische molen zitten, DAN pas heb je recht om te klagen!
    Sorry hoor, maar 2 maanden is echt nog niks!

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    meid 2 maanden is echt zo lang nog niet...ik heb een vriendin die al 17 maanden bezig is :confused:
    maar 2 maanden hoef je je nog niet echt druk om te maken....
    gewoon lekker klussen

ik ben toevallig wel in ronde 2 zwanger geraakt maar ik d8 zelf dat ik zeker wel een maandje of 6 bezig zou zijn..

Maar ergens begrijp ik je wel hoor.. je wilt het liefst gister dan vandaag ;)
    gewoon klussen, klussen en nog eens klussen

succes met het klussen :D

6. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Helemaal mee eens!

Liefs Pearly

7. Niet meer actief

Je moet uitgaan van een jaar. 80% is zwanger binnen een jaar , 90% binnen 2 jaar.

Ga gewoon van het jaar uit, alles wat eerder is , is mooi meegenomen.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

jah sorry.. zat ook ff met grote ogen te kijken!

Wees blij dat je rondes hebt! Ben al een half jaar bezig en ben nog niet eens 1 keer ongesteld geweest!

En alle meiden die in de mmm zitten!

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik hoop dat dit een grapje is...twee maanden is nog erg kort meisje. Ik zie dat je pas net op het forum zit, dus het zij je vergeven, maar kijk even goed rond op dit forum. Er zijn er veel die al een heeeeeeeeeele tijd langer wachten. Een jaar is normaal. Alles onder de 6 maanden is super snel...

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Erg serieus komt het gelukkig niet over iig...

11. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    hoi linda;

je moet inderdaad uitgaan van een jaar, en twee maanden is nog errug kort om te zeggen dat het niet wil lukken!
    gewoon blijven proberen!

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    :)

2 maanden is nog niks idd...maar goed kan me voorstellen dat elke maand er toch 1 teveel is...

Hoewel het raar overkomt op de meiden die veeeeeeeel langer bezig zijn...

Desalnietemin hoop ik natuurlijk dat het snel wel mag lukken!

13. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik heb er héél veel respect voor dat de mensen die er al lang over doen om zwanger te raken zoveel geduld hebben. Want elke maand is er altijd één teveel.
    Ik weet dat ik dan ook héél gelukkig mag zijn dat ik in de tweede ronde zwanger ben geraakt en dat dat eerder uitzonderlijk is.
    Ik vind dat sommigen onder jullie echter nogal "hard" reageren hoor op hetgeen Linda schrijft. Ik had ook al van in de eerste ronde af en toe schrik en dacht ook vaak "Wat als het bij mij nu lang zou duren ? Wat dan ?". Vooral omdat m'n beste vriendin er al 3 jaar over doet, en dat blijft dan wel in je hoofd hangen. Het enige verschil is dat ik dit nooit geuit heb op dit forum.
    Ik ben ervan overtuigd dat Linda dat zeker niet als een aanval bedoelde naar die mensen die al zolang proberen.
    Dus, Linda, ik wens je heel veel succes toe en dat je vlug zwanger mag worden hoor :thumup:

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    2 maanden is niks.
    ik ben al 14 maanden bezig en met mij zijn er nog meer die al lang bezig zijn of nog langer.
    als je al begint dat het niet lukt met 2 maanden wat moet het dan wezen als het na een jaar nog niet is gelukt bij je.
    wees blij dat je gewoon ongi word,bij een hoop duurd het vrij lang voor dat normaal op gang is.
    dus ik begrijp niet waar je je druk om maakt

15. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik wou toch even reageren. ik ben al 11 maanden bezig om zwanger te raken. dus 2 maand is nog niks. mijn huisarts zei tegen mij het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je zwanger bent.

heb je ook de pil gebruikt? want je lichaam moet nog zoals ze hier zeggen ontpillen. dus je eigen lichaam moet alles zelf doen en al die hormonen moeten nog uit je lichaam.

als ik jou was zou ik me er niet te druk om maken, want dan wil het juist niet. en je kan er echt gek van worden zeg maar.probeer er gewoon niet te veel mee bezig te zijn en meis je bent nog jong.

ik ken genoeg mensen die langer dan een jaar bezig waren om zwanger te raken en is uiteindelijk ook gelukt. en ik ken een paar mensen waarbij het wel snel ging. ieder lichaam is anders.

ik wens je heel veel succes met zwanger worden.

liefs san.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik weet dat het voor iedereen die graag wil lang duurt. Word er in ieder geval wel wat kriebelig van als ik lees dat mensen zich al zorgen gaan maken als ze niet binnen een paar maanden zwanger zijn.
    Bij mij heeft het 50(!) maanden geduurd.
    Ieder zijn eigen, maardit valt bij mij wel een beetje onder gemiep!

17. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi lin,
    alles goed?
    leuk dat je hier ook bij zit :D
    ik vind twee maanden ook kort
    wij zijn nu 17 maanden bezig waarvan we nu in ronde 18 zitten :cry:
    en vijf maanden doe ik mee met de temp dames

en ik hoop voor dat je snel zwanger bent
    en heel veel klus plezier

ik kom gauw een keertje langs om te shoppen

liefs samantha

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

oefff, AL 2 maanden.
    meid toch. das nog niks.
    ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, maar gemiddeld is een jaar voor je zwanger betn.
    en zoals een van mijn voorgangsters al zei. wees blij dat je rondes hebt. ik heb alleen maar "rondes" als de gyn me daarmee helpt met medicijnen.

wij hebben bij ons zoontje er 3 jaar! over gedaan

Deel Deze Pagina