mijn temp is vanochtend 37.1 en hij zegt dat ik op dag 38 mijn ei heb gehad maar ik had toen helemaal geen positieve ovu test op dag 35 had ik een donkere ovu test nog niet positief maar wel erg donker en die dag erna was hij heeeel licht..!!! dus ik snap er niet zo veel van mijn gevoel zegt niet op dag 38 mijn ei gehad te hebben maar op dag 35 omdat na dag 35 de testen heel licht waren Bekijk bijlage 80330 na de onderste werd hij alleen maar lichter wie o wie kan mij helpen ben erg onzeker heb vorige woensdag sex gehad en daarna pas gisteren avond omdat ik echt geen zin had ben nu bang hem gemist te hebben
Flowertje, als je ovutesten doet, is het juist om de LH-piek op te sporen! Die vindt plaats 24-48h VOOR je eisprong!! Dus als je op dag 35 een positieve ovutest hebt, dan kan je idd op dag 38 je eisprong hebben! Misschien heb je de echte piek gemist, omdat die nog later op de dag was... Als een ovutest positief is, is het juist dan het goede moment om te vrijen, want dan ben je vruchtbaar! Dat is het voordeel van die testen... Anders zou het ook niet echt een toegevoegde waarde hebben op temperaturen... Dus tja, denk idd dat je eisprong op dag 38 was als ik je kaartje bekijk en als je woensdag sex hebt gehad, kan het evt nog net goed zijn... De 3 dagen voor je eisprong ben je het meest vruchtbaar en sperma kan tot 3 dagen overleven... Succes met wachten nu!!
ben denk alleen te laat met sex dus denk naar volgende ronde te gaan weet niet meer zeker of het dag 34 of 35 was