wij zijn tanny en benny 2 jonge mensen uit de provincie zeeland nu willen wij graag een kindje dus zijn er druk mee bezig heb ook in ander forum een vraag gesteld wegens enkele symptonen doe mijn vrouw heeft hoplelijk krijg ik er snel antwoordt op mvg benny en tanny
Hey Benny....Leef jij ook nog Leuk hoor ook aan een kleine, hoe vergaat het jullie tegenwoordig verder ? Woon je nu nog in ter... ? Toeval hoor dat ik je hier weer spot Zoals je ziet....hier komt de 3e kleine binnekort Groetjes, en succes!!
Kijk aan, nog verhuisd ondertussen! Nou succes dan maar en hebben jullie vragen dan horen we het wel.
volgens online test en ovulatietest was haar ovulatie afgelopen dinsdag haar symptonen zijn nu: gisteren en vandaag veel vaginal afscheiding last in onderuik erge krampen vandaag wat mindr erg. gezwolln aders rond tepels. afkeur voor eten wat ze eerst heerlijk vondt afkeur voor geuren wat ze eerst heerlijk vondt(eten) beetje ochtend misselijkheid bobbeltjes rond tepel plus rommelende darmen (terwijl geen honger) vandaag testje gedaan maar helaas negatief mvg benny