Ik zou graag willen weten wat de leeftijden van de zwangeren zijn. Ik ben zelf 26 en ik merk dat er heel veel meiden van verschillende leeftijden met elkaar meeleven op dit forum. Geweldig!!
Ik was 27 toen ik zwanger werd en het was zeker gepland! Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30e moeder wilde worden en dat gaat dus prima lukken zo!!
Ik ben 28 en mijn mannetje is 27. We wilden allebei graag een kleintje, zijn dan ook 1 jaar bezig geweest, maar nu is het zover... Ben ook wel benieuwd wat er uit deze poll komt, wat de laatste tijd zie ik vaak vrouwen lopen die zwanger zijn die toch al iets ouder zijn. Ik ben benieuwd! Groetjes, Wendy
Ik ben net 25 geworden en het was gepland. Wou altijd rond deze leeftijd een kindje, dus als alles goed verloopt, komt het ook uit Bij mijn vriend werd het ook wel tijd, want die is een stuk ouder dan mij
ik ben nu nog 28 maar als de kleine er in maart is ben ik 29 en mijn mannetje is dan 32 liefs mariska
ik ben 24 en mijn mannetje 27 en dit kindje was op zekers wel gepland! als de beeb geboren word ben ik 'al' 25
35 en mijn mannetje 34 jaar , ook gepland hahaha 1e zwangerschap 21 jaar} 2e zwangerschap 23 jaar}>> beiden gepland