Ik ben vandaag alweer 30 weken en 5 dagen zwanger Helaas geen tijd om het te vieren, Simone is ziek Overdag gaat het goed maar de nachten zijn een ramp, veel hoesten met slijm dat niet weg wil, ze klinkt alsof ze jaren zware shag heeft gerookt. Heel zielig. En dat slaaptekort begin ik nu ook te merken dus tijd om lekker te genieten van mijn zwangerschap is er nu even niet. Maar ik heb er wel even bij stilgestaan toen het 30 weken, 4 dagen en 17 over 3 's middags was. Op naar de 37, want dan mag ik thuis bevallen!
Gefeliciteerd! Alles rustig in de buik? Hier ook een verkouden mannetje (en mama). Hopelijk ga je nu het echte dik worden en zwangerschapsverlof wel meemaken!
Gelukkig nieuwjaar en wat fijn dat het allemaal nog lekker rustig is in je buik. Geeft mij ook weer moed voor als ik ooit nog een kindje mag krijgen. Ik ben dan wel niet zo vroeg bevallen als jij...hier met 35.6, maar het heeft me toch wel flink laten schrikken. Vooral, omdat het drinken in het begin totaal niet wilde en de eerste dagen heftig waren ivm ademen en dergelijke. Nog een paar weekjes binnenhouden en dan mag je lekker thuis bevallen. En wel nog even genieten van die laatste weken,voordat je het weet is het voorbij!
Wat fijn dat je nu over dat termijn heen zit, Gefeliciteerd! Hopelijk blijft hij/zij nog lekker lang bij mama in de buik en mag je gewoon thuis bevallen! Hier zijn de jongens met 32 weken geboren en toen ik nu de 32 weken was gepaseerd heb ik er ook wel bijstil gestaan, nu is dit natuurlijk maar een 1ling zwangerschap, dus veel minder zwaar voor mijn baarmoeder, maar toch.....................
Jahoe......gefeliciteerd! Hier gaan we ook over de 34 weken heen. Elke dag in de buik is er weer 1 minder in het ziekenhuis toch? Hier gaan we nu langzaam richting de 36 weken. Ben zo trots op mijn meisje. Dat ze sowieso een 2013 baby wordt vind ik heel bijzonder.
Hier ook de mijlpijl ruimschoots gehaald. De 31 weken en 4 dagen passeren was wel bijzonder. We hebben er 's avonds maar een gebakje bij de koffie genomen om dat toch te vieren. Helaas was ook mijn zoon tijdens de eerste twee weken van mijn zw verlof goed ziek. Er heersen van die hardnekkige virussen nu waardeloos. Nu gelukkig opgeknapt. Nu heb ik de afgelopen week doorgebracht met een voorhoofdholte ontsteking en vriendlief ook. Maar dat gaat gelukkig ook steeds beter. Nu dus even nog heel rustig aan doen, fit worden en genieten van mijn zwangerschapsverlof...
wat super dat je baby nog mooi in de buik zit. hier ook een 1e baby die prematuur was, niet zo prematuur als die van jou, maar toch 35 weken en 1800 gram, en al eerder vroegtijdige weeen en gebroken vliezen. en nu onlangs bevallen van een dochter met 41 weken en een mooie 3300 gram. en waarom ze nu wel bleef zitten geen idee, maar het is zo'n verschil een voldragen kindje of een prematuur kindje, zoveel sterker en daardoor makkelijker, gee couveuse, zoveel minder zorgen. hier ook grote wens voor thuisbevaling die dus heeft mogen uitkomen. hoop zo hetzelfde voor jou, nog 3,5 week
Wow Isabella.....41 weken zelfs. Wat een verschil dan toch he? @Mick: Bij jou gaat het ook al hard de goede kant op. @hier: 36 weken gehaald. Nog 6 dagen en ze is officieel niet een prematuur meer. Ongelofelijk hoor! Ik ben zo blij!
Goede berichten allemaal zeg! Een thuisbevalling gaat het bij mij niet worden....dat komt vanwege de spoedkeizersnee van mijn zoontje. Maar dat mag de pret niet drukken. We zijn hier al zo blij dat we niet dezelfde stappen hoeven te gaan herhalen als 2 jaar geleden. Academisch ziekenhuis, verhuizing ziekenhuis in de buurt, couveuse, wieg, apparatuur, thuis etc etc. Gewoon het hebben van verlof is al zo uniek