Het enige wat ik 2e hands zou kopen zijn kleertjes die nog mooi / nieuw zijn. En misschien het kamertje. Maar dan wel nieuw matrasje ed. De rest idd allemaal nieuw. Weet je zeker dat het goed is... Dat je schulden hebt, maakt niet zoveel uit. Als je de rekeningen maar kan betalen en goed kan rondkomen Liefs
Kinderwagen nieuw is tegenwoordig ook helemaal niet duur. Kleertjes kun je bij de goedkopere winkels ook aanschaffen. Niet altijd kwaliteit maar goed ze dragen het toch niet zo lang. Schulden zijn ook niet erg maar ook met een kindje heb je wel eens tegenvallers en moet je toch mee rond kunnen komen
ja daar heb je gelijk in jeweet nooit hoe en wat. als het bv een grote baby word zal je snel grotere maten moeten hebben. een matras ben ik het mee eens niet 2e hands te doen. mensen transpireren en babys kunnen ook nog wel eens ongelukje hebben. dus dat zou ik nieuw kopen ook een kinderstoel denk ik vanwege veiligheid. maar de res tzou ik 2e hands doen. en tjah hetzal niet altijd makkelijk zijn dat verwacht ik ookniet. hetis ook een beetje geluk hebben denk ik. maar zonder kinderen heb je ook wel eens problemen genoeg meegemaakt ach ik snapje wel hoor xluna25