Wij hebben een Quinny Buzz en zijn daar erg tevreden over. Tot we gisteren met onze dochter gingen wandelen en ze opeens allemaal zwarte stukjes in d'r mond had. Wat bleek: ze was het rubber aan het opeten dat over de 'tegenhoudstang' heenzit. Met die stang bedoel ik die zwarte stang met rubber eromheen die voor het kindje zit. De zon scheen, dus de kap was naar beneden en ik had 't dus niet gelijk door. Dit lijkt me toch niet echt de bedoeling. Buiten dat m'n dochter waarschijnlijk wel wat rubber binnen heeft gekregen is die stang nu dus ook mooi kapot. Beetje jammer van zo'n duur ding. Zijn er meer kindjes die dit doen? Ik heb de gebruiksaanwijzing enzo er nog niet bijgepakt, maar kan me niet voorstellen dat ik iets verkeerd gedaan heb. Ik denk dat ik maar contact ga opnemen met de winkel of met Quinny, want ik vind dit wel erg zonde van m'n mooie wagen!
Mmm, herkent niemand dit probleem? Op naar de winkel dus... de officiƫle benaming is trouwens 'veiligheidsbeugel'.
Mijn eerste idee dat ligt toch niet aan de buzz? Bij een andere wagen met zo'n beugel had je dochter d'r tanden er waarschijnlijk ook in gezet... Als je nu dat rubberspul er allemaal afpulkt, kan ze iig niet meer binnen krijgen.. ( weet t .. is een tikje flauwe reactie )
Hier precies hetzelfde gehad! Mail gestuurd naar Quinny en ze gaven als antwoord dat het absoluut niet schadelijk was maar dat ik de riempjes dan maar strakker moet zetten want als ze in die beugel kan bijten, zit ze te los . Staat volgens Quinny ook in de handleiding....
Ehm, het lijkt me dat zoiets bij een wagen van een paar honderd euro niet zo moeten kunnen? Volgens mij kunnen ze dat spul wel zodanig aanpassen dat het niet mogelijk is om het kapot te bijten. Daarbij lijkt 't me niet gezond als ze veel van dat spul binnenkrijgt. Het is ook niet zo dat het geleidelijk aan gebeurde, binnen een paar minuten zat er een groot gat in.
Ik heb de bon opgezocht, dus ga morgen eerst wel even naar de winkel waar we 'm gekocht hebben. Baal er wel aardig van, het is een duur ding en het mag niet op zo'n manier kapot gaan. De riempjes kunnen hier niet strakker, zou ze zo'n lange nek hebben :-s ? Maar als ze vaker zulke klachten krijgen, waarom passen ze het dan niet aan? Ze kunnen het toch van harder rubber maken ofzo? Of ben ik nu te simpel?
MUILKORVEN!!! raar dat ze het zo los heeft kunnen bijten, bij mijn kinderwagen zit daar weer een stoffen hoes overheen, ideaal, kan hem wassen en ze kan hem niet stukbijten (heeft ook nog geen tandjes)
Ik vond het ook echt een belachelijke reactie van Quinny. Die beugel ziet er uit alsof er een pitbull op heeft zitten kauwen. Ik laat hem er nu ook maar af...
ik heb een mutsy kinderwagen en daar zit stof om de veiligheidsbeugel. alyssa beet er ook wel eens in maar ze kon het niet kapot bijten. stom van quinny dat ze dan zeggen dat de riempjes te los zitten. lekker makkelijk een ander de schuld geven. succes ermee. liefs doris
Hallo Minke, Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn zoontje. En die zit ook aardig stevig vast hoor! Plots zwarte 'spikkels' op zijn wang, en toen ik keek was het inderdaad het spul van de veiligheidsbeugel. Heb hem er toen een tijdje afgehaald. Omdat ik bang was dat meneertje het ging herhalen. Wat zeiden ze in de winkel?? Ben benieuwd. Groetjes Milo
Ik moet nog naar de winkel, maar zal hier neer gaan zetten wat ze zeggen. Ze hebben een beetje aparte openingstijden en dat kwam niet uit met m'n werk, dus moest ff geduld hebben.
Hahaha en ik maar denken dat ik zo'n apart kind had met zwarte stukjes op zijn mondje, hij heeft dus ook aangevallen op die stang...... Er zijn dus meer kindjes die dat doen..... Ik heb hem er nu ook af en ik ga er op de naaimachine een soort stoffen hoesje omheen maken. Ik heb een buggy (Titanium Breeze) en daar zit ook een stoffen hoesje om heen. Wel een beetje gek dat ze bij Quinny dan schuimrubber gebruiken, terwijl ze weten dat het vaker gebeurd...... Mocht je nog een nieuwe stang willen aanschaffen.... ze zijn ook los te bestellen! Ze kosten 14,95. Quinny Buzz Veiligheidsbeugel - Safety Bar [spq6039840] - Euro14,95 : Babycare.nl Razendsnelle levering