Heyy Zo blij ik heb me echo geplant staan voor 12 november, ik ben dan 15 weken en 2 daagjes.. wat zijn jullie ervaringen met echo op dat termijn? Was alles duidelijk te zien en ging je met goed nieuws naar huis of was het nog echt te onduidelijk. En volle blaas of lege voor deze echo? Xx
Heb een geslachtsbepaling gehad met 14+3 weken bij onze dochter en was toen echt duidelijk een meisje. Bij deze zwangerschap een geslachtsbepaling gedaan bij 13+4 weken en dat was ook duidelijk. Vorige week opnieuw een geslachtsbepaling gedaan bij een ander bureau (man kon het namelijk nog niet geloven dat hij een zoon krijgt) en dat was ook duidelijk te zien
Ik had het met 14.5 weken laten doen. Ze zag het binnen een paar minuten. Een volle blaas hoefde niet. Dat is geloof ik alleen voor de termijnecho.
Je kan eigenlijk al bij de termijnecho (een beetje) weten of je een zoontje of dochtertje krijft. De hartslag van mijn dochter was met 8 weken 165 bpm. De echoscopiste zei met een knipoog dat ze denkt dat het een meid is omdat meisjes een hogere hartslag hebben.
bij de jongste hadden we een geslachtsbepaling met 15 weken en 2 dagen overduidelijk een meisje en ze is ook echt een meid bij deze vanaf 14/15/16 20 weken 25 weken en 28 weken elke keer een jongen overduidelijk dat ik denk dat ik wel van een zoontje ga bevallen wel heb ik bij beide keren met zo een vroege geslachtsbepaling een slag om de arm gehouden maar meer voor mijn eigen gevoel hoor.
Vorige week met 13,4 kregen we een 90% . Vandaag terug geweest en nu de zeker dat ze het goed gezien had! Wel volle blaas!
Wij hebben een geslachtsbepalingsecho laten doen met precies 15 weken en ze dacht een meid..daarna nog 3 verschillende echo's gehad en bij alle drie nog duidelijk een meid te zien😄
De hartslag van onze zoon was met 15+5 weken tussen de 150-160 bpm, maar het is toch echt een jongetje. Dus het is geen waterdichte theorie
Bij mijn eerste met 13.2 echo gehad en het klopte En nu met 15.4 en het klopt tot nu toe nog steeds 😁
Deze week gehad en het was binnen een seconde zichtbaar hahaha. Je kon er echt niet omheen. Ik had niet verwacht dat het zo duidelijk zou zijn!
Ik heb deze zwangerschap een geslachtsbepaling gehad bij 15.1. Twee dagen ervoor in het ziekenhuis durfde de gyn er nog geen uitspraken over te doen, duidelijk apparatuur met slechtere beeldkwaliteit. Op de pretecho was het overduidelijk! We zagen het al voordat de echoscopist het gezegd had! Mijn man wees tussen de beentjes en zei: volgens mij is het een jongen Dit is mijn echo met 15.1:
Ik had een geslachtsbepaling met 16 weekjes, het was toen al duidelijk te zien en dat klopt nog steeds
Ik heb met 15 weken een geslachtsbepaling gehad en het was al onwijs duidelijk te zien. De bepaling was een jongen en zo is hij ook geboren.
Ik heb het met 15+2 weken laten doen in Lommel. Met 95% zekerheid een jongen. Laatst, met de 20 weken echo bleek dit ook zo te zijn.
Ik heb vanavond de geslachtsbepaling en ik ben op dit moment 17+3 dus ik heb goede hoop dat het vanavond goed te zien is Ik kan echt niet wachten hihi..