hoi hoi ik kan zondag aanstaanden testen... pffff ik voel me al een paar dagen dood moe ik maak me druk om de kleinste dingen( waar ik normaal om zou lachen kan ik nu wel nu huilen ik heb veel witte afscheiding af en toe wat pijn in me buik ik heb 3 zwangerschappen achter de rug ennuuhh #-o pfff ik weet niet wat ik moet denken of doen, mijn mannetje loop ik de hele dag tegen te zeuren de arme schat ale: pffff ik zeg zelf dat hij geen flikkerd uitvoert en van mijn apart mag gaan dat ik niks aan hem heb terwijl ik na een half uur denk wat ben ik aan doen ](*,) pffffff ik wordt zo moe van mezelf nu al!!!! ik ben blij als zondag is en dat we testen kunnen wordt hier niet happy van moest me verhaal even kwijt voel me echt niet happy [-( ik hoop dat ik me gauw wat beter voel pffffff sorry voor lange verhaal maar ik moest echt eventjes me hart luchten
daarom is het forum ook, lekker om je hart te luchten, frustraties kwijt te kunnen en vragen te kunnen stellen ik hoop dat je zwanger bent, is teminste een excuus aan je man voor je gedrag haha ik hoop dat je zondag een positieve test hebt meid! en take it easy on your husband!
moesje dank je wel ik hoop het ook indd....een excuus voor het gedrag ik denk dat het hem dan helemaal niet zovel uitmaakt en dat hij het dan goed begrijpen kan
heeey Gezinnetje.. Spannend ik kan zondag ook testen en voel me ook al de hele vorige week anders als anders..maar ja ik zal het me wel verbeelden.. We duimen!!
Hey Meis Nou ik kan je de hand geven hoor.. ik kan ook dit weekend testen ik heb vrijdag mijn nod Maar heb dezelde klachten als jou. Ik heb echt al een paar kleine ruzies met mijn lieve vriendje .ik kat hem de hele tijd af en weet eigenlijk zelf niet waarom ik dit doe dom en eigenlijk best zielig maar ja voel me gewoon niet super deze week.. heb grotere borsten en eidere keer kleine steekjes in mijn buik en het lijkt wel of mijn tepels opgezwollen zijn af en toe. Ik weet ook niet wat ik allemaal ervan moet denken maar lees net jou verhaaltje en t lijkt wel of ik het zelf ben..hahah. wie weet is het raak deze ronde.. We houden elkaar op de hoogte??/ spannend En nu maar hopen dat als on gezeur niet voor niks is geweest. x M
Lovely.. nog iemand..dat gaat nog een spannend weekendje worden met ons zeg.. Ik hoop dat het voor jullie (en voor mij natuurlijk!) raak is.. We houden elkaar op de hoogte..goodluckk.. Voelen jullie je ook anders als bij andere rondes??
Ahhh ik herken dit echt heel erg.. Van de week was ik echt niet lief voor mijn mannetje.. Hahaha raak geirriteerd om de kleinste dingen dat ik zelf denk, Dorien kom op !! Bijv.. Ik kwam thuis na een lange dag werken, mn mannetje was aan het stofzuigen en daar werd ik boos om, omdat het teveel lawaai maakte, ik raakte er zeer geirriteerd door! Haha slaat toch echt helemaal nergens op!! Normaal kan dat me echt niks schelen.. Ook ik maakte (vooral vorige week, ben nu 13 dgn overtijd) mijn mannetje gek met mijn gezeur.. En huilen om niks he, bah...!! hahaha Ik hoop het voor je meid !!! xxxx
Ja ik voel me zeker anders maar tis allemaal aba cadabra natuurlijk want ja ik weet ook nie hoe je je voelt als je zwanger bent.. maar heb een erg kort lontje deze keer en kleine steekjes in mijn buik en soms in mijn borsten..witte afscheiding..ik weet t nie en ik kan gewoon nie wachten tot het weekend b en goed in staat om nu een test te doen maar ja weet ook wel beter..hahah Jij bent al vaker zwanger geweest toch? Wat voelde je toen en kun je dit een beetje vergelijken dan? of totaal weer anders. x M