fibromyalgie en zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Wuppie30, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nou de naam zegt t al, maar zijn er mensen hiermee bekent?
    Ik heb zelf al jaren fm, en had altijd gehoord dat je klachten veel minder zouden zijn bij een zwangerschap...maar volgens mij heb ik de pech dat het erger word..heb zoveel meer last van mijn rug...

Liefs wuppie

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Vervelend dat het bij jou juist erger wordt. Je hoort inderdaad vaak dat het minder wordt, maar minstens net zo vaak dat het erger wordt of niet veranderd. Bij mij wisselde het...de ene klachten had ik minder last van en van andere dingen juist weer meer...

3. Wuppie30

Wuppie30 Actief lid

12 mei 2012
    334
    0
    0
    Ja baal er ook flink van:(

Bedankt voor je reactie

4. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Ja das idd balen... Bij mij werd t wel minder

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi Wuppie

Wat vervelend dat je meer last denkt te krijgen. Ik heb ook al jaren fybro maar gelukkig tijdens mijn zwangerschap nergens last van gehad, voelde mij beter dan ooit. En nu na mijn zwangerschap gaat het ook beter dan daarvoor. Maar ja daar heb jij natuurlijk niks aan. Maar misschien wordt het bij jou ook minder straks en heb je een fijne zwangerschap

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hmmm hier was ik ook enorm benieuwd naar!! :) ik heb zelf me/ cvs! Vergelijkbaar dus met veel pijn! Mijn arts denkt ook dat het er alleen maar beter op wordt! Maar sekerweten doen ze dat nooit! Hopelijk gauw verbetering voor je!! :)

Deel Deze Pagina