Hoi dames! Een kennis gaat voor en paar maanden naar het buitenland. Ze gaat daar een abbo afsluiten etc. Hoe zit het dan met whats app? Brengt dit voor mij extra kosten oid mee of voor haar ofzoiets? Liefs x
Is gewoon data Wij hebben een familieapp, mijn broer zit in hong kong, onze familie in Nederland en wij in belgie.
Gewoon via internet, ik app altijd met mn ouders als hun op wifi zitten in 't buitenland. Kost jou ook niets, zoals bij sms.
Oke haha. . Want als mijn vriend voor werk in het buitenland zit gaat zijn data heel hard.. zn rekening trouwens ook..
Idd, je man moet in het buitenland dan alleen wifi gebruiken en niet roamen. DDat is wel een duur grapje. Ik app al jaren met vrienden overal ter wereld, en het kost ons niets extra's omdat dit allemaal via internet/data gaat. Ik zou dus zeggen, gezellig blijven appen met je kennis
Uh.. dus kan ik alleen met haar appe op wifi? Als ze geen wifi heeft kost het haar veel? Sorry ben beetje dom op dit gebied.
Jij kan zitten wat je wil data of wifi en als zij een lokale sim neemt met data dan kan ze ook op data. als ze geen databundel heeft dan kan ze op wifi maar wat jij doet heeft daar niets mee te maken
Als ze een abonnement in het buitenland afsluit en dus ee nbuitenlands nummer heeft, dan kost het haar niks extra's, als ze bijv. een databundel heeft met onbeperkt verbruik oid, dan kost het haar niks. Roaming geld alleen als je met een nl toestel naar het buitenland gaat en dan gebruik maakt van een buitenlands 3g of 4g netwerk
Nee ik had het over je man. Met hem moet je alleen appen op WiFi. Als je vriendin een buitenlands nummer heeft met databundel dan geldt voor haar hetzelfde als voor ons in NL: lekker appen!