Weet iemand een webwinkel waar ik een "gala"bolero kan vinden met bijpassende kleur schoenen. Ik wil graag bordeauxrood donkerpaars of grijs. Ik ben al een paar dagen aan het googlen maar kan het niet echt vinden, ja of het is hartstikke duur. Ik ben ook nog op zoek naar een "prinsessenjurkje" voor mijn dochter ik heb wel al wat leuks gezien maar nog niet DE jurk. We hebben 30 okt een doop van ons nichtje en moeten netjes voor de dag verschijnen. Nu mn vriend nog zo gek krijgen dat hij een blouse aandoet
Voor jouw weet ik helaas niks, maar ik ben helemaal gek op de jurkjes van deze site: Manou fashionkids - Exclusieve meisjeskleding - Kinderkleding
Voor jou zou ik het ook niet weten, sorry! Voor je dochter misschien iets van Bonnie Jean? Die hebben zulke leuke jurkjes! Vind ik dan..
Ik zoek meer iets richting de bruidsjurkjes zeg maar. Ik heb veel leuke jurkjes gezien maar dan zijn het korte mouwtjes en ik wil er niet een romper of shirtje onderdoen want dan ziet het er gelijk weer zo gewoontjes uit, zelfde met een legging die er dan onder moet. Ik heb ook een bepaald budget max 50/60 voor een set voor mn dochter omdat het maar eenmalig gedragen word.
misschien kan je iets vinden voor je dochter bij humptydump ofzoiets... weet de naam niet echt meer hahaha maar voor jou geen idee? heb je al gekeken bij neckermann of bonprix?
Ik weet een site die denk ik precies heeft wat je zoekt! Verdorie kan niet op de naam komen.... Ik zal vanmiddag even op me laptop zoeken voor je!
Misschien kun je bij je dochter iets op deze site vinden? Girls Clothes, Girls Clothing, Baby Girl, Infant, Toddler, Newborn Girls Clothes
dankjulliee voor de sites Suit you well had ik idd al gevonden alleen het is m allemaal net net niet zeg maar ohh ik ben kieskeurig Humpiedump had ik ook gezien maar zelfde verhaal als de andere sites.. en als ik het mooi vind is het te duur.. @napoleon. ik woon 10 min van groningen! Waar zit die winkel?
voor mezelf heb ik op suits you wel al een bolero gezien ik wil alleen graag dezelfde kleur schoenen, ik heb een strapless zwart "coctail"jurkje voormezelf met een organzalaag over de rok.. Bekijk bijlage 191827 Voor Dae had ik dit gezien ik twijfel alleen.. Kan dit voor een doop.. en dan weer wat doe je erover/onder binnen (voor dr armpjes en beentjes.
Heb nog een jasje gevonden maar vind het niet zo zo.. Ff voorbeeld.. Bekijk bijlage 192361 Let niet op de zooi had nog niet opgeruimt..
Het kan op zich wel, maar denk niet dat het jurkje dan tot zijn recht komt. Heb je geen zwarte bolero?
Nee zat er zelf aan te denken een kanten bolero er anders op te gooien, ik draag nooit zwart Dit is het jurkje "kaal" Bekijk bijlage 192364 Ik wou in eerste instantie eigenlijk van dat shiny stof maar denk dat dat een beetje over the top word voor een doop.