Hoihoi, Ik vroeg me af, wanneer ( na je eigenlijk menstruatie dag) kan je t beste testen? 1 dag na die dag al ?? Greetzz
Ze zeggen dat je op je nod dag kan testen, ik zelf test liever paar dagen na nod Sommige testen voor nod al positief
Thanks! Denk dat het dan wel heeel lastig is om te wachten hihi ben benieuwd wanneer het voor mij zal gaan gelden, moet nu eigenlijk de 28e mn menstruatie krijgen, maar heb zo voorgevoel dat het wel eens raak kan zijn nu, vandaar mn vraag.. Ik wacht eerst maar eens de 28-29e af
Je kan altijd testen, sommige vrouwen testen voor de nod al positief. Als het negatief is ben je alleen niets wijzer; het zou kunnen dat je niet zwanger bent óf de concentratie hcg is nog niet hoog genoeg. Behalve dat het je aardig wat geld gaat kosten als je heel veel test, is het enige nadeel dat n witte test zo sip kan voelen.
Zo duur zijn zwangerschapstesten nou ook weer niet, voor een paar euro heb je ze al bij bijv. de action of wibra. gewoon testen wanneer jij er zin in hebt en na de nod nog een keer om het zeker te weten. Succes!
Dat is ook weer zo, las net op internet dat er veel dames zijn die 5/6 dagen voor nod testen en positief waren, uiteraars verschillende verhalen.. Heb zelf zoiets van nou ik ga vzd week ook eens even testen dan indd na nod nog maar eens mocht ik inderdaad niet ongesteld worden
Ik kon mezelf niet bedwingen vanmorgen, toch al testje gedaan nu 6 dagen voor NOD dus wel heel vroeg en ook zoals gedacht negatied, heb getest met de actiontest iemand ervaring hiermee?.. Ik wacht nog maar eventjes af tot mn nod . Was zo nieuwsgierig haha